Gepost door: Pierre Vis | juli 26, 2006

Sanitaire euforie

De ontknoping van de douche-soap..
De douche is plechtig in gebruik genomen! Het probleem lag niet bij de boiler of een ander technisch mankement; neen, ik was aanvankelijk gewoon te lomp om de douche te bedienen. Het is dan ook geen gewone douche, maar eentje met 8 douchekoppen, astemblieft! Allemaal heel bewegelijk en zo, maar iets in mij zegt dat dat ding geen lang leven beschoren is. Zolang het werkt, mag U gerust jaloers zijn op onze douche met massagestralen. Ik durf het woord ‘douchegenot’ echter niet meer in de mond nemen zonder mij te moeten verwachten aan insinuaties allerhande.
Wat er ook van zij, ik ben blij dat ik het hoofd koel kan houden bij de huidige tropische temperaturen. Nu enkel nog de wc die opnieuw vastgevezen zou moeten worden..

Responses

  1. Bwa, “lomp” zou ik het nu ook niet noemen.
    ’t Is een vrij ingewikkeld systeem waarmee zelfs een vrouw moeite zou hebben!

  2. Hoe weet jij dat zo goed? Douche genomen daar? Of proberen te nemen? 🙂

    Dat moet echt wel n superlollig zicht geweest zijn, Pierre Vis die in zo’n supermoderne douche staat emmers boven zijn hoofd uit te kappen 😀

  3. @ Joke: zélfs een vrouw? 🙂

    @ Peter: Ik heb snel even getoond waar het probleem met de douche lag. Ik had nog gehoopt dat ze – nieuwsgierig als ze is – ook eens aan alle knopkes ging willen draaien, maar dat bleek niet het geval. Anders had ik wel even gebeld zodat je foto’s kon nemen 😛

    Hey, lach met een ander hé! Trouwens, op die manier had ik toch het idee dat ik een beetje vakantie (kamperen) ah nemen was. 😉


Geef een reactie

Categorieën

