Gepost door: Pierre Vis | juli 31, 2006

Clark is terug

Superman Returns dus..
De verwachtingen waren bepaald niet hooggespannen, maar ik had wel zin in een avondje ontspanning, zeker na een dag te gesakkerd te hebben op dat word-document. Ik heb nog een laatste poging ondernomen om Scary Movie 4 uit de brand te slepen, maar mijn compagnie was onvermurwbaar.
In het begin van de film vreesde ik echt het ergste. De figuur van Superman is nooit echt een jeugdidool geweest en aanvankelijk leek het alsof de film me helemaal niet zou kunnen boeien. Maar ondanks de uitgemelkte clichés en voorspelbare wendingen vond ik het best wel een ‘aangename prent’. Het verhaal heeft op zich weinig om het lijf maar toch voel je je bij momenten meegezogen in de actie. Ik veronderstel dat er in elk van ons ergens wel ergens een superman/vrouw schuil gaat die er van droomt om het luchtruim onveilig te maken in een flashy pakje..


Wat er ook van zij, de tijd ‘vloog’ voorbij, dus de film was uiteindelijk best wel onderhoudend. Niet meteen een hoogvlieger, maar wat mij betreft goed genoeg voor een 7/10.

Responses

  1. Je maakt je thesis in Word of wat? :-O

    Massochist! 😉

  2. Kvond de film al bij al nog meevallen hoor 🙂
    Handig weetje: Ze hebben z’n edele delen digitaal bijgewerkt omdat ze ietwat teveel ‘uitstaken’ :d


Geef een reactie

Categorieën

