Gepost door: Pierre Vis | augustus 1, 2006

Nieuwsfeiten

Sta me toe even een zenuwachtig ‘welkom’ te prevelen richting de mensen die hier via Clickx Magazine beland zijn. Eén of andere onnozele ziel (need I say more?!) heeft me blijkbaar opgegeven voor ‘blog van de week’ en in een vlaag van zinsverbijstering heeft de redactie geoordeeld dat het zo moest geschieden..

Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen: ik heb goed nieuws & slecht nieuws.

Eerst het goede?
Wel, het zit zo: U treft het want deze weblog zit eigenlijk pas sinds zaterdag in een nieuw decor. Beetje strakker; beetje professioneler. Afin, een visuele vooruitgang zeg maar.

Het slecht nieuws dan?
Ik vrees dat de facelift voorlopig niet zo geslaagd is voor een groot aantal bezoekers. Blijkbaar heb ik, onwetende techneut als ik ben, iets te veel geknoeid met mijn template met als gevolg dat de Internet Explorer gebruikers een esthetisch onverantwoorde balk in het midden van hun scherm krijgen. Om nog maar te zwijgen van het menu dat zich lekker knus in de rechter benedenhoek heeft genesteld. Hoewel ik zelf een overtuigde Firefox-junk ben, is het uiteraard niet de bedoeling om de IE-gebruikers op een dergelijke manier te dwarsbomen. Tijd heeft al aangeboden om de codering eens door te nemen, maar in afwachting daarvan zal U het met mijn excuses moeten doen.
En daar blijft het jammergenoeg niet bij. Volgende week zal ik rond deze tijd eindelijk verlost zijn van het T-woord, maar niet zonder er de komende dagen nog een serieuze eindspurt (eindmarathon?!) uit te persen. Het zit er dus dik in dat er niet zo frequent zal geblogd worden, tenzij U er op staat om van tijd tot tijd een extract uit de ‘scriptie in wording’ voorgeschoteld te krijgen..

Responses

  1. veellezer als ik ben, neem ik met ‘extracten uit…’ geen genoegen, kom het onding maar eens volledig in mijn brievenbus droppen als het af is

  2. Zo erg is die balk in het midden niet.
    Toch niet de eerste vijf minuten, daarna begint het allemaal een beetje te duizelen…;-)

  3. @ Bruce: Hm, ik dacht dat je enkel kwalitatieve literatuur las?

    @ AnnaStesia: *kuch* Firefox *kuch* 😉

  4. Hoera! Ik had de debiel al geraden zonder verder te lezen. Die reputatie zit alvast snor. 😉

    Ben straks overigens in Gent, om die thesis af te geven. Hoera!

  5. Mijn excuses, ik las “onnozele debiel” terwijl er “onnozele ziel” stond. Onnozelheid mag uiteraard nog steeds, niewaar. 😉

  6. Dat komt er van als je snachts aan het commenten slaat 😉
    (btw, ik heb je member gemaakt op deze weblog; als je even accepteert kan je mn template zien)

  7. ’t Is verrekt dikke shit met diene footer. Maar sinds vanavond ben ik terug thuis, wat wil zeggen dat ik morgen uw template eens onder handen kan nemen, zo je dat wil.–>


Geef een reactie

Categorieën

