Gepost door: Pierre Vis | augustus 7, 2006

Winning Goal

Met heel kleine oogjes en een slaapachterstand van hier tot in de Balkan deel ik U graag het volgende mee:

Pieter 2 – 1 Thesis

Een meesterwerk is het ook nu niet geworden, maar naar mijn bescheiden mening is het toch wel minstens een 10 waard *bambi-blik richting commissarissen*. Dat cijfer is meteen ook het streefdoel; al wat meer is, is mooi meegenomen..
Afin, fingers crossed dat dit de winning goal is!

Oh ja, het indienen van de nagel aan mijn doodskist is deze keer ook vrij vlot verlopen; erger dan vorige keer kon precies ook niet..

Responses

  1. ik zal mee helpen duimen, goe?

  2. Ik hoop het ik hoop het ik hoop het!

  3. thumbs up! thumbs up

  4. Een 10: ook altijd mijn streefdoel 🙂

    Komt wel goed, binnenkort nog eens een feestje bouwen?

  5. Merci voor de steunbetuigingen!!

    @ Peter: na mijn examen (22/08): Graag!!

  6. Ik duim mee!

  7. En ik duim nog een tweede keer, want ik heb toch twee duimen.

  8. ik heb ook twee duimen, maar twee keer duimen brengt dat geen ongeluk?

  9. Allez hop, blij te horen dat het gelukt is 🙂


Geef een reactie

Categorieën

