Gepost door: Pierre Vis | augustus 13, 2006

[hatsjoem]

Ik weet niet waarom of hoe, maar het is een feit dat ik van tijd tot tijd hevige niesbuien heb. Het curieuze is dat ik die niesbuien bij voorkeur (?!) op zondag lijk te hebben. Ik heb me al suf zitten piekeren wat ik op deze dag anders doe dan anders, maar voorlopig kom ik niet verder dan de chocoladekoeken bij het ontbijt. U begrijpt dat ik liever niet wil geweten heb dat uitgerekend zij de oorzaak zijn van mijn genies. Andere suggesties/oorzaken?

En als U mij nu wil verexcuseren: ik ga een verse zakdoek gaan halen..

Responses

  1. Misschien maar eens wat statistieken beginnen bijhouden?

  2. Misschien een allergie aan de zoveelste herhaling van de leukste eeuw?

  3. Zou best kunnen ja! Wel raar dat ik dan geen reactie vertoon bij de zoveelste herhaling van de Kampioenen.

  4. Misschien omdat je fan bent? De enigste overgebleven fan? :p

  5. Hmm, er scheelt iets met jouw commentcount denk ik… Dat is verre van correct!

    Misschien is het een allergie aan de zak waar de koeken inzitten of zo?

  6. Hoewel er dus ondertussen al vijf (6 na deze) comments zijn, zie ik nog altijd enkel die van stijn op de pagina van de post zelf staan.

    Werk aan de winkel!

  7. Bij mij werkt alles normaal; mss s refreshen?

  8. […] Ik ben zo iemand die maar weinig geconfronteerd wordt met de ‘geneugten’ van een echte verkoudheid of godbeterd: een keelontsteking. Neen, ik krijg zelden de volle lading, maar daartegenover staat wel dat ik snel een snotvalling te pakken heb. Niesbuien, daar heb ik het ganse jaar door last van, niet in het minst op zondag, maar van oktober tot april lijkt mijn neus bij momenten op een waterval. Beetje slaaptekort (chronisch in mijn geval!), een plotse koudegolf, en hop: daar zijn de eerste ‘lekken’ al. Dezer dagen is het weer van dat: s’nachts breng ik ganse trompet-concerto’s ten berde en ook overdag wissel ik even frequent van zakdoek als Casanova van vrouw. Ben ik de enige die zich afvraagt waar dat ‘neusvocht’ vandaan blijft komen?! […]


Geef een reactie

Categorieën

