Gepost door: Pierre Vis | augustus 18, 2006

Beta Blogger

Joke maakte me er gisteren attent op dat er voortaan feeds zijn op de Blogger-comments. Vré koel leek me dat. Sinds ik helemaal into feeds ben, erger ik me wel eens aan het feit dat er heel wat rondgesurft moet worden, wil men de comments op de blogspots wat volgen. Daar is nu dus verandering in gekomen met Beta Blogger. Blogger is eigendom van Google, dus ik hoef er geen tekeningetje bij te maken dat die ‘beta’ daar nog wel even blijft staan.

Die comment-feeds zijn uiteraard niet het enige nieuwe: klik en aanschouw de nieuwigheden..
Het vervelende is wel dat Blogger & Beta Blogger voorlopig naast elkaar werken. Je kan dus wel een nieuwe Beta Blogger-account aanmaken, maar je kan je Blogger-account voorlopig nog niet migreren naar Beta Blogger. Het is uiteraard de bedoeling om dat binnen afzienbare tijd mogelijk te maken, maar voorlopig zal U dus nog even hierheen moeten surfen, wil U de comments volgen. Afin, tis nie slecht voor den trafiek, dus ik heb niet direct reden tot klagen 🙂

Responses

  1. Je zal binnenkort een knopje krijgen om over te schakelen naar de nieuwe zeker? Of kon je dat op aanvraag ook al?

  2. Idd, het is uitkijken naar een blauw knopje..
    Je kan nu ook al een Beta Blogger account nemen (mét een gmail-adres), maar dan moet je wel een nieuwe domeinnaam aanmaken, en dat is nu toch niet direct de bedoeling..

  3. Potjandorie, volledig over het hoofd gezien. Bedankt, Joke Vis.


Geef een reactie

Categorieën

