Gepost door: Pierre Vis | augustus 25, 2006

Comeback?

Onlangs had ik het nog over onze Belgische zwemmers die niet meteen de medailles aaneen rijgen op grote kampioenschappen. Maar, zoals ik toen ook opmerkte, er komt een nieuwe getalenteerde zwemmers aan met Yoris Grandjean op kop. Na zijn zilver op de 200m vrije slag werd hij vandaag wereldkampioen (bij de jeugd) op de 50m vrije slag in een tijd van 0.22.74! Ter vergelijking: ik ben zelfs als senior nooit verder geraakt dan 27″ op die discipline.

Overigens, ik denk er over om mijn ‘comeback’ te maken in het zwemwereldje. Afin, tzit zo: als ik hier in de streek werk vind, dan zou ik sterk overwegen om terug te beginnen trainen. Ik mis de gezelligheid van die kleine wedstrijdjes, en ik wil sowieso weer wat meer aan sport gaan doen. Ik ga nu al weer 2 à 3 keer in de week een 40tal minuten gaan lopen, maar ik merk dat er nog veel werk aan de conditie is. Misschien moet ik mijn 5-wekenplan toch maar vervangen door een 5-maandenplan. Ik hou U op de hoogte..

UPDEET: Grandjean wint ook de 100m vrije slag op het WK. Inderdaad ja, dat is is niet slecht geboerd!!

UPDEET²: Artikels bij Sportwereld en Sport.be

Responses

  1. Ging jij hier eigenlijk niet iets zoeken in het Gentse om te wonen?

  2. Awoert aan de comments op jouw blog!!
    Verschrikkelijk hoe dat niet marcheert :-s

  3. @Joke: Ja, daar heb ik idd over nagedacht, maar zonder centjes is dat moeilijk, en ik besef ook dat in Gent blijven hangen toch maar een tijdelijke oplossing is.. Afin, mss zeg ik morgen wel weer iets anders. Ik kijk niet ver vooruit dezer dagen.

    En wat de comments betreft: af & toe s refreshen hé meisje.. Ik kan er ook niets aan veranderen.


Geef een reactie

Categorieën

