Gepost door: Pierre Vis | september 12, 2006

Afgestudeerd

Tot U spreekt Pieter P., Licenciaat in de Oost-Europese Talen & Culturen..

Vanmorgen met een bang hartje richting Gent gespoord. Ik wist wel dat mijn thesis, versie 2.0, inhoudelijk beter was dan mijn eerste poging, maar toch spookten allerlei doemscenario’s door mijn veel geplaagde hoofd. Groot was dan ook de opluchting toen één van de assistenten me meldde dat ik een B (3B’s dus) had. Geen einde in schoonheid, maar wel een grote verlossing.

Eindelijk een streep onder de thesis-rekening! Ik heb vaak genoeg gezegd dat het de nagel aan mijn doodskist was, ondanks het feit dat het onderwerp mij kon, en nog steeds kan, boeien. Ik heb het blijkbaar enorm moeilijk om de opgedane kennis om te zetten in het strakke keurslijf van een scriptie. Enfin, weer een ergernis minder; het zal mijn levensduur enkel ten goede komen!

Responses

  1. Proficiat! Herken mij volledig in je voorlaatste zin, maar jij hebt er tenminste met een sierelijke zwaai een punt kunnen achter zetten.

  2. oh, hoe jammer, nu moeten we bij de slavistiek definitief vaarwel zeggen :p
    Neenee, ben heel blij voor u. Veel succes op de arbeidsmarkt en ik hoop u toch nog eens tegen het lijf te lopen (al dan niet letterlijk :p)

  3. Het einde van een tijdperk. Proficiat. Ben zelf ook wel benieuwd. Was die thesisfeedback dan vandaag?

  4. Gisteren en vandaag!

  5. Niet nodig, want hoera!

  6. Proficiat! Wanneer is het vat? 😉

  7. voilà, weer een gelukkige mens op de aardbol!!:)

  8. @ Yab: de dag dat jij me die Duvels trakteert 😉

  9. ^ that reminds me..

  10. Proficiat. Mijn thesis is na de puntenbekendmaking met een aantal studieboeken meteen op zolder gevlogen waar hij nu nog wel ergens zal liggen. Ik heb er mij nooit meer kunnen toe brengen om hem nog eens te doorbladeren, laat staan herlezen.

  11. Een dikke profi!

  12. Ah ja, ’t is waar, die thesisproclamaties gebeuren vroeger dan de normale proclamaties blijkbaar.

    Een dikke proficiat! ’t Moet fijn zijn om jezelf zo licentiaat te kunnen noemen 😉

  13. Bedankt voor de felicitaties!

    @ Joke: Jaja, maar je mag me gewoon Pieter blijven noemen hoor 😉


Geef een reactie

Categorieën

