Gepost door: Pierre Vis | september 16, 2006

Snelheidsduivel

Voila, de eerste training – mijn comeback zo je wil – zit er op. Ik hou er zelfs een behoorlijk goed gevoel aan over, maar 2,5km in anderhalfuur is dan ook niet bepaald een doorgedreven zwemtraining. Terwijl de anderen trainen met speciale weerstandsbroekjes (meer wrijving met het water), heb ik echter mijn gewicht om mee te sleuren. De opmerkingen daaromtrent logen er trouwens niet om: er moet zeker 10 kilo af. Maar goed, de weg naar een afgetraind lichaam is nog lang, en het zal ongetwijfeld nog veel inspanning kosten. Benieuwd of ik kan volhouden..

Vanmiddag ga ik alvast nog wat aan de conditie werken door een fietstocht te maken. Ik ben wel van plan om het iets rustiger aan te doen dan de kamikaze-aziaat in volgend filmpje.

[Filmpje is gesneuveld in verhuis blogspot —>wordpress]

Responses

  1. Zonder te sporten ben ik ondertussen al zeven kilo kwijt op een week…

  2. Mijn diagnose voor dit gewichtsverlies:

    Alarm in den darm?!

  3. @ Peter: lijkt me niet de gezondste manier om af te vallen..

    @ Domien-kan-het-niet-aan: Ik mag hopen dat de ‘probleempjes’ tegen morgen verholpen zijn?! 😉

  4. jeezes, das genen aziaat. ok? isda nu zo moeilijk? Toch duidelijk da da genen aziaat is…waarom zet ge het dan toch?

  5. @ anonieme commenter: Weet je, er bestaan beleefdere & minder anonieme manieren om iets te zeggen.

    Voor alle duidelijkheid: ik bedoelde Aziaat zeker niet neerbuigend..


Geef een reactie

Categorieën

