Gepost door: Pierre Vis | september 19, 2006

Mijnheer

“Ga maar voor mijnheer!”
De twee kleine meisjes – ik moet nog eens vragen hoe ze heten – vinden het waarschijnlijk maar niks dat die mijnheer daar in hun baan zwemt, en dan nog wel aan het staartje van de groep. Ja, het leeftijdsverschil is soms groot binnen één baan. Ik word er 23, die kleine petoetjes zijn misschien 10 of 11. Ik mag blij zijn dat ze mijnheer zeggen eerder dan oude zak of zo – dat doen ze misschien achter mijn rug -, want die klein gasten zijn niet op hun mondje gevallen.

In ieder geval, nu kon ik toch maar mooi uitpakken met
– “Mijnheer is thuis gebleven, zeg maar Pieter”
Waarop het ene meisje al kirrend tegen het andere zei:
– “Noraaaaaaa, ik weet hoe hij noemt! Tis Pieter”

*brede glimlach*

Responses

  1. Schattigheid alom. 🙂

  2. Ze zijn zo vertederend meneer..

  3. Lief en ik gaan morgen lekker zwemmen in het vernieuwde bad in Genk. De kindjes zullen daar wel ongeveer hetzelfde zijn, alleen met een lichtelijk zingend accent. 🙂

  4. leuk!

  5. […] zich misschien vaag herinneren hoe ik me ooit in vertederde bewoording uitliet over de kleine petoetjes in mijn groep. Deze avond was ik net iets minder enthousist over de […]


Geef een reactie

Categorieën

