Gepost door: Pierre Vis | september 21, 2006

Afgestudeerd (bis)

Nu pas kan ik het helemaal geloven..
Tijd drukte het treffend uit: “Misschien hebben ze wel verkeerdelijk een uitnodiging gestuurd voor de plechtige proclamatie, of misschien hebben ze me iemand anders punten gegeven?!”
Niks van! Met de puntenlijst in handen heb ik nu de absolute zekerheid over het welslagen van de missie die het codewoord ‘afstuderen’ mee kreeg.

Voor de thesis verwachtte ik niet meer dan een 10, en het is uiteindelijk een 12 geworden. Misschien een beetje te veel van het goede, maar dat mag ik niet te luid zeggen of William beschuldigt me er weer van dat ik overdreven kritisch en nooit tevreden ben. Ben ik dan zo veeleisend?! 😉

Responses

  1. Jij BENT overdreven kritisch en nooit tevreden, en absoluut veeleisend. Als ik u daarstraks zo bezig zag bij die vleeskeuring.. ;P

  2. en wanneer geef je een drink?


Geef een reactie

Categorieën

