Gepost door: Pierre Vis | oktober 8, 2006

Arm Anzegem

De kiezer heeft altijd gelijk in een democratie…

En dus: Hoera, opnieuw 6 jaar bestuurd worden door de immer sympathieke Victor Gerniers die nu zelfs een absolute meerderheid heeft met zijn partij!
(elk vermoeden omtrent ironie is gegrond)

Ik weet het, ik ben een slechte verliezer, maar in dit geval ben ik daar ongelofelijk trots op.
De uitslag

UPDEET
: Blijkbaar was teletekst gisteren verkeerd, want Victor komt een zetel te kort voor een absolute meerderheid. Zal hij RED opvissen?

Responses

  1. Ach Arm Anzegem!
    Iedereen schreeuwde om verjonging, en bezie het resultaat???
    Leve de begrafenispolitiek, en de “gravé”politiek, want de laatste weken vonden tonnen steenslag hun weg langs Vlaamse wegen.
    En tante Denise die de schoenen van haar voeten liep, om antipolitiek te voeren tegen de Vichtenaren??
    Arm Anzegem, opnieuw 6 jaar dictatuur in zicht?
    Ik ben op zoek naar de mnesen met gezond “boere”verstand in Anzegem, maar me dunkt dat die zeldzaam worden!

  2. Wij grapten zaterdag nog of we een bomaanslag zouden plegen op het diner van de eendracht in de Rembrand. Maar bon, viva la révolucion, Vichte eerst. 😉
    Maar ja, de democratie dwingt ons de uitslag te respecteren, de mensen hebben het recht van dom te zijn.

  3. 3447 voorkeurstemmen bewijzen dat wij ‘ongelijk’ hebben..
    Ik heb de leeftijden van de Eendracht verkozenen eens nagekeken. Afin, tis te zeggen, slechts twee kandidaten (beiden 44j) wensen hun leeftijd vrij te geven, maar het feite dat een aantal onder hen reeds gepensioneerd is, zegt genoeg. Geen enkele verkozenen is overigens jonger dan 36 (bron: http://www.vlaanderenkiest.be/lijsten.html?type=GE&nis=34002#tabevent_tab_ageAndGender_GE).
    Dat belooft voor de toekomst..

  4. Ach, binnen een tweetal jaren vergaderen ze in Wielant, of Ter Berk….maar dan op het gelijkvloers, want trappen voor iemand met zijn zatte botten kan dat wel gevaarlijk zijn, zo zou je je “facade” ferm kunnen schenden.
    Letterijk, en misschien ook figuurlijk!!

  5. Vier van die vijf partijen ken ik niet eens. Wat is dit, Verweggistan?

  6. Tjah, dat heb je met locale verkiezingen 🙂
    Eerder absurdistan..

  7. Ja, Vichte is Verwegistan, en Anzegem blijkt nu wel Absurdistan te zijn. Een voorstel voor een nieuwe naam!!
    Misschien kan de gemeente een prijs uitloven voor de origineelste nieuwe naam?
    500 kg gravé op uw oprit, of liever een nieuw voetpad? U ziet maar…

  8. 8 oktober was ook voor mij een pissige dag… Dat Heuvelland maar bestaat uit twee partijen, CD&V en Gemeentebelangen, is heel erg zielig, maar tot daar nog aan toe… Maar dat het VB zoveel stemmen haalt in Ieper en omstreken is echt heel erg triest! Blijkbaar zijn sommige mensen er dommer dan het achterste van hun koeien… Blijkbaar heeft niet iedereen Spirit…

  9. In Zwanzegem moet ge corrupt zijn, de vrouwen nie gerust laten en iederen dag int café te zien zijn zo zat of een kanon en dan pas kunt ge burgemeester worden. Jammer dat enkel realistische kiezers dit inzien en die zijn in de minderheid. Schande! Merci Victoor!

  10. Feitelijk heb ik een bloedhekel aan anonieme comments, mr omdat ge het zo ‘schoon’ verwoordt, zal ik uw recatie laten staan 😉

  11. Ayatolah reageert:
    Wat ben ik blij dat ik in mijn strijd tegen de jeugdige vooruitgang kan rekenen op ANZEGEM en zijn kiezers. Ik sta niet meer alleen met mijn oude versteende (gravé !!) ideëen. Dank U Victor, dank U Godfried en Pol, dit zijn nu eens namen (mannen) die Anzegem dichter bij ons denkbeeld brengen. Alah is groot, maar Ayatolah Victor en zijn companen zijn groter! Enne… van nu af aan wil ik door de vingers zien dat bier alcohol is want je kan er de putjes mee vullen! Ze dronken een glas, ze pisten een plas en alles bleef gelijk het was.


Geef een reactie

Categorieën

