Gepost door: Pierre Vis | oktober 9, 2006

Comedy Collection

Een beetje excellente Britse humor om de bittere politieke pil van gisteren door te spoelen.
Kwijlt U even met me mee bij het zien van deze collectie:

Fawlty Towers & Coupling zijn al in mijn bezit. Staan nog op het verlangslijstje:
– Black Adder
– The Fast Show (onder voorbehoud)
– Little Britain
– You Rang M’lord (hopelijk binnenkort ook op DVD)
– … (tips zijn altijd welkom)

Als U dus de behoefte voelt om mij te plezieren met een cadeautje… Elke reden is goed 😉
Ik heb me onlangs trouwens Monthy Python’s “The Holy Grail” aangeschaft, voorzien van extra veel euhm.. extra’s. Britse humor, het ultieme wapen tegen de verzuring!

Responses

  1. Monty Python rules! The Holy Grail is heel grappig, maar ik vind The Life Of Brian toch nog iets beter.

  2. Ik wil anders wel mijn Blackadder uitlenen tegen jouw eventuele Little Britain.

  3. @ Filia: 100% gelijk, mr die was niet in promotie en als werkzoekende jonge mens.. 😉

    @ Stijn: Deal!


Geef een reactie

Categorieën

