Gepost door: Pierre Vis | oktober 15, 2006

Vlaanderen Sportland

Voila zie, de 5000 lengtes (125km) zijn afgemaald!

De publieke belangstelling was eerder … euhm … beperkt, zodanig dat het vooral de waterratten van UZKZ (Zwemclub Zwevegem) waren die zich mochten moesten uitsloven. In 90 minuten was de klus geklaard, en voor de rest fungeerden we vooral als levende decorstukken voor Evy. TV-opnames zijn overigens niet geschikt voor mensen die over weinig geduld beschikken, want heel wat beelden worden in verschillende shots gedaan, en tussen de shots in is het wachten geblazen. Enfin, als er na montage nog iets van overblijft, kan je ons volgend weekend wel ergens zien spartelen over het scherm.

Met de deelname aan deze eerste etappe in de ‘Ronde van Vlaanderen’ zit mijn eerste trainingsmaand er op. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben over de progressie die gemaakt werd in deze korte tijd. De vele kilometers werden goed verteerd en de basissnelheid is al behoorlijk goed. Er zijn natuurlijk momenten dat het op de tanden bijten is, maar de sfeer is – ondanks de leeftijdsverschillen – goed en voorlopig heb ik nog geen spijt van mijn comeback. Afwachten wat dat geeft op lange termijn..

Responses

  1. Maar zo weinig volk?
    Dan gaan we nog opvallen als we in Leuven gaan deelnemen 😀

    Ik ben benieuwd naar uwen comeback, net nu ik allicht zal stoppen. Succes ermee!

    Greetz
    Cyr

  2. Wat noem je weinig?! Naar mijn aanvoelen was de publieke opkomst ontgoochelend. De baanindeling was als volgt:
    1. publiek
    2. zwemclub
    3. zwemclub
    4. triatlon
    5. waterballet
    6. senioren
    Die laatste twee banen blonken niet meteen uit in enthousiasme (understatement) en na verloop van tijd waren bijna alle banen ingenomen door de zwemclub. Op zich ook niet helemaal onbegrijpelijk. Vlak op de middag eten de normale mensen.. Afin, twas een ervaring.

    “Allicht zal stoppen”
    Hoe komt het? Geen zin meer? Geen tijd meer?

  3. Ja het was eigenlijk schandalig hoe weinig mensen erop af zijn gekomen, Vlaanderen Sportland maar het zijn wel de zwemclubs die de klus mogen klaren…
    Cyr stoppen? Het is toch niet door die pandoering vorige wedstrijd dat je het nu niet meer ziet zitten ;).

  4. Wij zouden met onze zwemclub in Leuven eens gaan deelnemen. Als we paar zwemmers kunnen motiveren.

    De uurkeuze is niet echt schitterend. Later zal geen optie zijn omwille van de montage, vroeger moet in mijn ogen toch te doen zijn.

    Mja, echt stoppen wil ik natuurlijk niet. Maar ik ben dus ook op zoek naar een job om beetje centjes te verdienen. Ik vrees dat dit niet meer te combineren zal zijn, en dus zal het beetje minder trainen worden. Als ik bv. de job heb van laatste sollicitatie moet ik al 2 maanden in Amsterdam werken… Afwachten dus.

    En Domien: het BK was slecht, das waar. Maar in Leuven was die 53.6 toch redelijk 😀


Geef een reactie

Categorieën

