Gepost door: Pierre Vis | oktober 20, 2006

Sweet like chocolate

Mijn chocoladeverslaving neemt de laatste tijd buitengewone proporties aan. Via Joke weet ik nu wel dat het eten van chocolade nog zo slecht niet is:

[…] chocolate may be one of the most functional foods out there, even a great brain saver.

Dat grote hoeveelheden echter gezond zouden zijn, dat is nog een ander paar mouwen. Misschien moet ik ook maar een chocolade-coach in dienst nemen kwestie van mijn probleemgebruik wat in te tomen. Of ja, ik kan me natuurlijk ook een lief zoeken 🙂

Responses

  1. Zeker doen! Dat van die chocoladecoach dan toch, 1 norse blik van de mijne en ik durf zelfs al niet meer denken aan chocolade.

  2. Hoeveel betaal je voor zo’n chocolade-coach?

    *verstopt vlug het papiertje dat rond die heerlijke bruine zoetigheid zat*

  3. Dit berichtje had ik nog niet gelezen en misschien had ik het beter maar niet gedaan… Ik smelt al bij het woord chocolade :-P, vooral die Zero repen vind ik lekker. Of die van Côte d’Or met Truffé smaak, zzzzaaaalllliiiiiggg. Zolang je gaat trainen is dat geen probleem, maar mijn trainingsschema ligt stil na trainingsstage in Frankrijk en ik begin dat serieus te voelen.
    En o ja, dat puntje van dat lief, daar is wel iets van aan, de chocoladeindustrie verdient de laatste maanden een aardig centje bij.

  4. Zero ben ik niet zo’n fan van. Heb het wel voor alles met praliné en zo; En nootjes! En pistache; en en en … 😉

  5. Pindanootjes, mmmm…


Geef een reactie

Categorieën

