Gepost door: Pierre Vis | oktober 22, 2006

Willys en Marjetten (2)

Ik moet mijn mening toch wat herzien, denk ik zo..

Ik gaf de Willys & Jannetten Marjetten nog een tweede kans na hun niet zo gesmaakte première. Ook tijdens de ‘herkansing’ zag het er eerst niet al te best uit, maar SOS Pitta, X-Tractor & vooral DJ Nico hebben het tij doen keren en een gulle lach op mijn gezicht getoverd. Jaja, als ze zo blijven verder doen, dan word ik nog een grote fan.
Laat die ‘vernieuwende’ formats maar komen Pol!

Als iemand ergens al filmpjes van deze dolkomische serie gespot heeft, dan mag dat gerust meegedeeld worden in de comments..

UPDEET: “Dzjoef op ui muile” deel 1,2 & 3 (Thx Dosci!)
UPDEET 2: “Trouwfeest

(Thx Domi!)

UPDEET 3: Hier kan je de eerste aflevering nog eens opnieuw bekijken (via STEW)
UPDEET 4: Alle beschikbare filmpjes verzameld (Thx Peter)

Responses

  1. Ik heb het gemist omdat ik naar Nigel Williams ben gaan kijken. Dus die fragmentjes zouden wel een zeer leuk kunnen zijn. Sedert ik de video heb afgeschaft en de DVD-recorder nog niet heb binnengelaten mis ik hier nogal dikwijls fijne tv-dingen.

  2. Waar ik vorige week regelmatig zat te glim- en schaterlachen, was het nu vooral glimlachen… SOS-Pitta en K-tractor vond ik inderdaad nog het beste. Ik hoop dat ze het kunnen volhouden, maar ik vrees…

  3. Ik vond t echt subliem, niet te doen. De dzoef van de week (ik wil je iets vertellen), SOS Pita,… echt de max.

    Meer van dat! Veel meer!

  4. Dj Nico was inderdaad de max. Vorige week lag ik echt plat met de reportage over de verkiezing. Het feit dat ik zelf als bijzitter moest fungeren, zal er waarschijnlijk wel iets mee te maken gehad hebben.
    Benieuwd naar vorige week.

  5. uit sympathie :p

    Dzoef van de muile, tof stukske.

  6. Hier het hilarish stukje — Trouwfeest


Geef een reactie

Categorieën

