Gepost door: Pierre Vis | oktober 24, 2006

Verandering van spijs doet eten

Twee jaar geleden begon ik mijn blog-avontuur op dit stekje. Goed een jaar geleden maakte ik de overstap naar Blogger omdat deze meer mogelijkheden bood. Ik behield de eerste blog nog om er van tijd tot tijd wat spielerei op los te laten en omdat er een aantal posts waren waar ik nog wel eens heen wou linken.

Deze zomer kreeg ‘Onderweg‘ nog een facelift in volle thesis-tijd. IE toonde zich echter van zijn slechtste kant en één & ander werd bepaald niet zo mooi weergegeven. Stijn (Tijd) was zo vriendelijk om mij te depanneren en even leekt het goed te gaan. Maar na verloop van tijd bleek IE opnieuw stokken tussen de wielen te hebben gestoken. Vuurvosje is veel beter, zo weten U & ik, maar aangezien het leeuwendeel van de bezoekers toch – tegen beter weten in? – met IE surft, wilde ik een oplossing vinden voor de visuele hinder. Bovendien wou ik ook feeds op de comments.

Blogger is enorm leuk speelgoed voor mensen die html kunnen lezen, maar voor een leek als mezelve bleken de mogelijkheden eerder beperkt. Ik was ook al een tijdje grote fan van de strakke look van enkele WordPress-thema’s, getuige daarvan mijn laatste Blogger-template.
Vanmorgen heb ik dan maar in een opwelling besloten om te gaan verhuizen. Ik heb meteen alle posts & comments mee verhuist (piece of cake! – waarvoor dank WordPress..) zodat U niks hoeft te missen, en enkel wat adressen moet aanpassen in uw feedreader. Ik wil me meteen ook excuseren voor de overlast die de verhuis met zich mee brengt. Het zal misschien nog enkele dagen wat rommelig liggen, maar daarna zou alles als in orde moeten zijn.

Nog even alles op een rijtje:
* adres: https://hierennu.wordpress.com
* feed: https://hierennu.wordpress.com/feed/
* comment-feed: https://hierennu.wordpress.com/comments/feed/

Oh ja, U hoeft zich geen zorgen te maken dat ik snel weer verhuis. Ik heb het hier naar mijn zin, dank U!

Responses

  1. Congratz met je nieuwe thuis.

  2. Het spreekt voor zich dat ik dit een zeer positieve evolutie vind 😉

  3. Bij mijn overstap van Opera naar WordPress kon ik elk bericht manueel overbrengen… Alle commentaren kwijt natuurlijk…

  4. Proficiat met de migratie naar WordPress.

    Ken vele tevreden bloggers die dat systeem gebruiken. Zelf gebruik ik Nucleus CMS.

  5. Ferme verbetering!

  6. It is nice. I like.

  7. Amai, tis hier ook proper.

  8. Leuk … een nieuw plekje

  9. veel plezier ermee!
    en tis “pIEce of cake” (of deed jet expres?)

  10. @ Joke: Natuurlijk was dat express..

    (wordt bloedrood en zoekt een plekje om weg te kruipen)


Geef een reactie

Categorieën

