Gepost door: Pierre Vis | oktober 25, 2006

Op een dag vind je de job…

Op een dag vind je de job van je leven, en dan ben je weg natuurlijk…

Als het van sommige interimbureaus afhangt ligt mijn toekomst duidelijk elders dan wat ik voor ogen heb. Dit zijn twee smsjes met een werkaanbieding die ik de voorbije dagen heb gekregen:

Vedior: part-time receptioniste; ervaring vereist
Adecco: productiearbeider regio Oudenaarde; nachtwerk (start 3u30); optie vast

Hm, vooral die tweede aanbieding is verleidelijk. Oudenaarde ligt quasi aan mijn deur, ik heb helemaal geen behoefte aan een sociaal leven, en bovenal: ik heb me al dood gezocht naar een vaste baan als productiearbeider..

Responses

  1. Receptioniste, da’s toch ook een beetje zoals tooghangen. Daar heb jij toch ervaring mee. 😛

  2. Wordt de ombouw tot …iste betaald door de werkgever of moet ge daar zelf voor opdraaien? Goed opletten met de kleine lettertjes van het contract! 😉

  3. @ Stijn: dank je, ik wist dat ik op jou kon rekenen 🙂

    @Alcyon: Ik moet eens navragen of een opleiding als travestiet terug betaald wordt door de VDAB 😉

  4. De waarheid komt uit een ‘kindermond’. 😉

  5. Haha, lijkt wel een grap, op een dag… werk van je leven…
    Een goed half uur geleden kreeg ik telefoon dat ik aangenomen ben. Hiphoi, ik ben ondertussen twee jaar afgestudeerd en eeeeiiiiinnnnndddddeeellllijk vind ik een baan in mijn vakgebied. De mij zo geliefde interieurarchitectuur. Dus Pierre, hou de moed er maar in!

  6. Way to go Hanneke! Vanmiddag had ik ook bijna een job vast: Photoshoppen bij een bekende Limburgse modeontwerper. Spijtig genoeg kwam mijn telefoontje nét te laat (beweerden ze).

  7. […] Prusters! Dikke prutsers! Neen, ik heb niks te zoeken in Oudenaarde! Neen, ik ben nog steeds niet van plan om te gaan werken als arbeider, hoeveel respect ik ook moge hebben voor die mensen! […]


Geef een reactie

Categorieën

