Gepost door: Pierre Vis | oktober 26, 2006

Laat het gras maar groeien

26 oktober 2006
16:04 – schaduwtemperatuur: 22°C

Niet dat de herfst mijn favoriete seizoen is, maar de nazomer duurt nu toch wel erg lang! Daarnet heb ik het gras afgereden in mijn T-shirt begeleid door een enthousiast zonnetje. De laatste jaren werden er in de maanden september & oktober al regelmatig warmterecords gebroken. Als deze tendens zich verder zet, zal de Sint zich binnenkort voor het eerst een zomer-outfit moeten aanschaffen.
*mental image*
Hmm, laat ons toch maar eens serieus in actie schieten om iets te doen aan de opwarming van de aarde, want de goedheilig-man wens ik vooralsnog niet in bermuda-short te aanschouwen.

En met een dergelijk weertje (bakken water + zonlicht/warmte) blijft dat gras maar groeien. En wie is daar de dupe van denkt u?! Juist..

Responses

  1. ’t Weer was inderdaad zalig. Vandaag heb ik op ’t werk er rustig van genomen. Zalig buiten gewerkt aan een slakkentempo en vooral genoten …

  2. *kijkt zwart* en nu volgt er een late, doch strenge winter, die maar niet wil eindigen en via een doornatte lente overgaat in een twijfelende zomer. Die uiteindelijk weer kurkdroog eindigt, zodat we content zijn dat we in een doodnormale, regenachtige herfst belanden.

  3. Ook al zijn er mensen die beweren dat de klimaatsverandering niet bestaat, mij hoor je alvast niet klagen over onze Indian summer.


Geef een reactie

Categorieën

