Gepost door: Pierre Vis | oktober 27, 2006

Spiegelpaleis

Voila zie, het weekend is ook begonnen voor deze werkmens!

Vandaag heb ik mijn betalende diensten (als arbeider wel te verstaan) verleend aan spiegelfabriek Deknudt. Ik heb er al eerder gewerkt, en ze zijn daar blijkbaar tevreden over mij, want volgende week mag ik er nog twee dagen gaan werken. Ok, het is geen droomjob, maar het is beter dan me thuis zitten vervelen, en ondertussen verdient een mens al een euroke bij.

Ik ben ingedeeld bij de ploeg die instaat voor de bedrukking van glas en spiegels (Maarten, als je dit leest: ik zit bij het team van wacko Gerrit :)). Best wel een interessant procédé, al betwijfel ik of het inademenen van al die chemische dampen echt gezond is. Mijn werk bestaat afwisselend uit bandwerk (spiegels/glasplaten op de band leggen) en het schoonmaken van het gebruikte materiaal. Allemaal goed en wel, totdat je eens een serie van 175 spiegels moet opleggen. Een mens zou van minder narcistisch worden..

Responses

  1. Bezig zijn is inderdaad beter dan thuis zitten niks doen. De centjes komen binnen en zo je dat wil kan je dat ook even op je cv vermelden.

    Ik vond het wel even raar dat je met spiegels werkte, maar da’s omdat ik speelgoedfabriek las i.p.v. spiegelfabriek. Dringend eens om die nieuwe bril gaan denk ik..

  2. Hij werkt! Hij werkt!

    Schoon initiatief maar blijven zoeken naar iets dat meer in de lijn ligt van je diploma hé 😉

  3. Nee: “Hij doet een interim, hij doet een interim!” 😉

  4. Allo

    Het is reeds enige tijd geleden dat ik daar heb gewerkt, ik geloof dat het maar 4 of 5 daagjes was, dus Gerrit zegt me niet direct iets. (inderdaad, als ik werk ben ik zo geconcentreerd dat alle naaste omgeving wordt uitgeschakeld). Tips hoe ik hem uiterlijk of tics-gewijs kan herinneren? Neem anders eens stiekem een foto met uw gsmpje.
    BTW, komen de foto’s van de trouw ergens op internet (en liefst niet die waarin ik doe alsof ik in mijn oor peuter)
    BTW2: sorry dat ik hier zoveel comments schrijf en dat dit ondertussen niets meer met het onderwerp te maken heeft.
    Hoe dan ook: leve Gerrit !

  5. En nu je job proberen te behouden 😛

    BTW: Idd Maarten, ik kijk al uit naar de foto’s! En liefst ongecencureerd! En euh, ik hoorde dat er ook nog foto’s van in Bosnië de ronde “zouden hebben gedaan” en als mijn bron me goed inlicht, zouden het nooit eerder vertoonde foto’s zijn…

  6. @Madeliefke: Ik zou zelfs verder durven gaan: het zijn weinig flatterende foto’s :-p

    Foto’s vh toeristisch uitje komen online van zodra ik er de tijd vr heb!

  7. […] Voila zie, mijn – voorlopig? – laatste werkdag zit er op. Morgen ga ik nieuwe horizonten verkennen.. […]


Geef een reactie

Categorieën

