Gepost door: Pierre Vis | oktober 29, 2006

Zondag josdag

Nu ik weer thuis resideer is de zondagavond één van de weinige avonden die ik integraal voor de TV doorbreng. Willy’s & Marjetten gevolgd door CSI Miami en eventueel nog een filmpje of wat over-en-weer gezap.

Vanavond was het echter een mager beestje op televisioneel vlak. De W & M lijken niet in staat om hetzelfde hoge niveau aan te houden: vorige week nog goed voor enkele hilarische sketches; nu heb ik hoogstens even moeten glimlachen bij Espe. Het potentieel is er duidelijk wel, maar vandaag kwam het er alvast niet uit. Afin, na vorige week hebben ze veel krediet opgebouwd, dus ik blijf nog wel even hangen..

Eerder outte ik me nog als fan van CSI Miami. Wel, de liefde is intussen zwaar bekoeld. De verhaallijnen zijn er niet realistischer op geworden, en ze vergen wel heel veel welwillendheid om nog als geloofwaardig over te komen.
– “Waarom blijf je dan kijken?!”
– “Voor de Natalia Boa Vistas & de Calleigh Duquesnes van deze wereld, tiens!”
Of hoe de kop van Hubert Daemen niet opweegt tegen al dat vrouwelijk schoon…

Van vrouwelijk schoon gesproken: misschien moet ik volgende week Matroesjka’s eens proberen?! Nog nooit gezien, maar het schijnt wel goed te zijn. Kan iemand me overigens vertellen of dat nu al nieuwe afleveringen zijn of herhalingen van het eerste seizoen?

Responses

  1. Hé, en prison break maat!

  2. Ik ben afgeschrikt door die verschrikkelijke soundtrack 😉


Geef een reactie

Categorieën

