Gepost door: Pierre Vis | oktober 30, 2006

Early in the morning

Denkt U eens aan mij als U morgen opstaat? Tenzij U een vroege vogel bent, zal ik op dat moment al dik twee uur aan het werken zijn..

Morgen begint mijn werkdag namelijk om 04:42. Vroeg. Pijnlijk vroeg.
Het ergste is dat ik ‘ja’ heb geantwoord op de vraag van mijn chef of ik het zag zitten om morgen de ochtend te doen. Wat bezielde me feitelijk? Volgens mij doen die chemische dampen mij geen goed.
In ieder geval, beste collega’s: de kans zit er dik in dat ik morgenochtend de eerste uren niet aanspreekbaar ben. Dank voor Uw begrip.

Responses

  1. En, is ’t uiteindelijk meegevallen? 🙂

  2. Wel ja, het was een korte en slechte nacht wat slapen betreft, maar de werkdag op zich viel best mee..

  3. Dan kan ik je maar beter niet vertellen welke werkuren ik deze week heb, van 11u30 tot 20u00. Leuk is dat he, zo wat langer kunnen slapen 😛

  4. Wow, dat zijn zelfs naar studentennormen zalige uren 🙂


Geef een reactie

Categorieën

