Gepost door: Pierre Vis | november 8, 2006

Made in Belgium

Kijk, kijk!
Joey drinkt Stella en er staat een gans krat van hetzelfde bier op zijn frigo (seizoen 7; aflevering 5-7)!

Ik weet het, ik loop serieus achter, maar ik ben er intussen toch maar in geslaagd om in minder dan anderhalve maand al 6 seizoenen ‘Friends‘ in te halen. Naast chocolade moet Friends zowat mijn grootste verslaving van het moment zijn. Het is me alleen niet duidelijk waarvoor dat dan wel een substituut moge zijn..

Responses

  1. Moet ik u anders eens zeggen waarvoor het een vervangmiddel zou kunnen zijn :p…

  2. Ik hoef geen uitleg van iemand die zijn frustraties beter zou afreageren op een opblaaspop 😉

  3. Gefrustreerden onder elkaar. 😉

  4. 🙂


Geef een reactie

Categorieën

