Gepost door: Pierre Vis | november 14, 2006

Beste Kerygma

Even de puntjes op de i zetten..

Hoewel we mekaar niet echt kennen, vind ik troetelnaampjes best ok. Alleen, ‘Liesbeth‘ lijkt me niet meteen een troetelnaampje 😉
Ik heet dus Pieter of ‘Pierre Vis’ – mijn pseudoniem – en tot voor kort had ik inderdaad mijn blog op onderweg.blogspot.com. ‘Onderweg’ is nu verhuisd naar dit adres, maar voor de rest is er niks veranderd; posts en comments zijn mee verhuisd. Ik ben door Clickx genomineerd voor blog van het jaar met ‘Onderweg’ wat dus ook niet noodzakelijk impliceert dat het mijn oude blogspot-adres betreft. Ik heb het even nagekeken en dat blijkt inderdaad niet het geval te zijn. Het ware ook erg onprofessioneel geweest mochten ze hun selectie niet vooraf ‘gescreend’ hebben.

Voor de rest ben ik het helemaal eens met je kritiek. Er ontbreken enkele evidente en minder evidente, doch even waardevolle blogs. Misschien moet er volgend jaar een aparte categorie in het leven worden geroepen voor stadsblogs? En moet/kan je een blog als die van de Asfaltkonijnen of STEW op dezelfde manier beoordelen als pakweg 7 seconden? Stof tot discussie in de blogosfeer…
Ergens streelt het mijn ego wel dat ook ik (wie niet eigenlijk?) bij de 100 genomineerden sta, maar evenzeer vind ik mezelf niet thuis horen in dat lijstje, en dat is geen valse bescheidenheid. Ik denk dat ik mijn nominatie enkel & alleen te danken heb aan het feit dat ik deze zomer eens blog van de week was, en dat had ik dan weer te danken aan Joke.

Afin, tis n wedstrijd, en daarbij wordt altijd gepalaverd over nominaties en de al dan niet terechte winnaar.
Ik heb zelf bewust gekozen voor mensen die ik niet persoonlijk ken, die vernieuwend en/of origineel zijn, en die waarschijnlijk niet veel kans maken om als winnaar uit de bus te komen. Voor wat het waard is; dit zijn de 2 blogs die ik genomineerd heb:
Freaq Show
Pierre du Coin


Overigens..
“Je kan maar 1 keer stemmen”
Ik dacht het niet! Firefox & IE blijken elk goed voor één stem..
(als het U kan gerust stellen: ik heb maar één stem effectief uitgebracht)

Responses

  1. Ik was ook niet op de hoogte van een of andere naams- en geslachtsverandering van uwentwege. Gelukkig was het gewoon een fout van mevrouw i. En trouwens Liesbeth zou niet zo goed klinken voor een vis.

  2. Ach Pieterin toch, trek het je niet aan. Van mij kreeg je alvast 1 stem. En ik zal dadelijk alle andere computers hier in huis een proberen. En de bibliotheek. Oh, wat is valsspelen toch onwijs gaaf.

    Stomme verkiezingen. *dikke lip*

  3. opwarming

    We warmen ons weer op voor de jaarlijkse wedstrijd 🙂

  4. Hé ik loop daar ook onwennig maar met een dikke smile op mijn bakkes rond. Ik maak mij weinig illusies, but what the fuck, ik ben er content mee. En mijn bezoekersaantal heeft een eenmalige piek bereikt. Zo allemaal van die bezoekers die dan 0 seconden blijven plakken. Waarschijnlijk schrikt mijn mosgroene achtergrond mensen af. But who cares? Merci voor het compliment en bijbehorende stem hé. Ik heb er alvast twee binnen (ik beken, voor 1 keer dat het mogelijk is heb ik toch ook eens op mezelf gestemd.)


Geef een reactie

Categorieën

