Gepost door: Pierre Vis | november 17, 2006

VédéAB

Ik moet toegeven: de opleiding ‘technisch/commercieel afgevaardigde’ van de VDAB valt (tot nog toe) enorm goed mee. Goede lesgever, toffe groep & interessante materie. Tis zoals iemand van onze groep zei: les volgen wordt pas leuk en interessant eenmaal je afgestudeerd bent. Daar valt zeker iets voor te zeggen!

Enig minpuntje is wel de betuttelende handelswijze van de VDAB uit. Het zal wel noodzakelijk zijn om het kaf van het koren te scheiden, maar ik vind die prikklok er toch wel wat over. Afin, een mens moet het ook eens meegemaakt hebben zeker?!

Responses

  1. Geef mij maar die cursussen waarbij je kan webleren. Piece of cake die dingen. Alleen spijtig dat ze alleen goed werken in Internet Explorer. Ik sprak een coach daarover aan maar die wist ook niet veel meer. Webleren is tof zeg ik u: een cursus van 90 uren op een avond afgerond. Nu nog wachten op dat attest. Misschien morgen eens mijn Frans opfrissen..


Geef een reactie

Categorieën

