Gepost door: Pierre Vis | november 19, 2006

Sportweekend

In Sportweekend vond men het blijkbaar niet nodig om ook maar een seconde te wijden aan het BK (zwemmen) klein (25m) bad dat het voorbije weekend georganiseerd werd.

“Het niveau lag niet hoog zeker?”
Wel, deze middag is er toch een nieuw Belgisch record gezwommen en ook de ‘youngsters’ hebben schitterende dingen laten zien. Maar goed, ik respecteer de beslissing van Sportweekend om een reportage te brengen over het BK Survival Run. Dat is uiteraard veel leuker om naar te kijken..

Zoals gewoonlijk vind je bij Swim.be wél een mooi overzicht met bijhorende analyse.

Responses

  1. En wat was jouw besttijd?

  2. Voor alle duidelijkheid: ik heb het voorbije weekend niet gezwommen hé..

    Mijn besttijd? Had je toevallig ook een stijl, een afstand en een zwembadlengte in gedachten? Anders wordt het een ganse opsomming 😉

  3. Ik stel me soms ook vragen bij de keuzes die ze maken hoor.
    OK, ze hebben beperkte zendtijd en moeten soms iets “speciaals” kunnen uitzenden maar van dat zwemmen vind ik ook wel jammer.

  4. Nou ja, als ik het mij nog goed herinner kan je erg snel gaan in zo’n 25-meter bad, aangezien je je vaker kan afduwen. (Vroeger was ik ook nog bij de zwemclub.)

  5. Dat klopt. Ik ben zo één van die mensen die het moet hebben van mijn keerpunt en de daarop volgende onderwaterfase..
    Per 100m mag je rekenen op 2s verschil tussen een 25 & 50m-bad.
    Over mijn besttijden zal ik het één dezer nog wel eens hebben als ik mijn verwachtingen voor komend weekend prijs geef 😉


Geef een reactie

Categorieën

