Gepost door: Pierre Vis | november 23, 2006

Goe bezig…

Vandaag in de inbox van mijn GSM:

  • Voor ******* zijn wij op zoek naar stabiele mensen (?!) die als bekister willen werken. Geen rug- en knieklachten! Adecco Oudenaarde
  • Machinebediener/inpakker, dagwerk, regio Oudenaarde. Optie vast. Stabiel cv en positieve referenties hebben! Adecco Oudenaarde

Prutsers! Dikke prutsers!
Neen, ik heb niks te zoeken in Oudenaarde!
Neen, ik ben nog steeds niet van plan om te gaan werken als arbeider, hoeveel respect ik ook moge hebben voor die mensen!

En wie stelt in godsnaam die debiele berichtjes op? Als ik zelf eens een suggestie mag doen:

  • Voor een lastige klant zijn we op zoek naar labiele mensen die als gigolo willen werken. Geen AIDS! Adecco andere-kant-van-het-land
  • Strontraper, hondenjob, zoo Antwerpen. Uitzicht op vet betaald contract. Buitengesmeten zijn op je vorige werk en gerechtelijke veroordelingen zijn pluspunten! Adecco Antwerpen-gevangenis

“Better Work, better Life” is het motto van Adecco. Hm, ik kan me helemaal voorstellen hoe gelukkig ik wel niet zou zijn als bekister..

Responses

  1. ja kreeg ook van die debiele berichten ben dat gaan zeggen en ze hebben mijn profiel aangepast! Nu ik terug studeer heb ik mij overal uitgeschreven


Geef een reactie

Categorieën

