Gepost door: Pierre Vis | november 28, 2006

Belle & het beest

Daarnet nog even wat flarden van de Laatste Show meegepikt, en ik moet zeggen: Eva de Roovere is een ongelofelijk knappe dame! Haar schoonheid kwam natuurlijk nog mooier tot uiting in het gezelschap van een lelijkaard als Gunter – my name is Veronique – Lamoot, maar zelfs dan…

Eva de Roovere

Als mooie mensen ook mooie muziek maken, dan moet ik mij dringend eens een cdtje aanschaffen met de stem van deze knappe deerne. Iemand die de cd liggen heeft en hem eens wil uitlenen?

Responses

  1. Ben het volledig met u eens: zaaalige muziek. (Bij mij kan je overigens twee va haar liedjes beluisteren.)

  2. ^ Voila zie, met muziek en al. Gelukkig is’t wel allemaal nog legaal.

  3. […] Kameraad Vis heeft groot gelijk met zijn ode aan Eva. Een straffe madam wiens muziek ik wel kan smaken. Ze zingt in het Nederlands en dat klinkt mooi. Heel mooi. Hoezo, gij gelooft mij niet? Luister dan zelf maar eens naar haar eerste solo plaat. […]

  4. […] Eva de Roovere: Dat Eva een schoon madam is, dat wisten we al langer. Dat ze ook goeie muziek maakt, dat weet ik nog maar sinds kort. De aankoop van “De […]


Geef een reactie

Categorieën

