Gepost door: Pierre Vis | december 1, 2006

Euro Cinema

Good Bye, Lenin!Vanmorgen even binnen gesprongen bij de krantenboerin voor DM (nieuwe site!). Niet voor de krant op zich, maar wel voor een gratis DVD van Good Bye, Lenin!, de eerste film in de Euro Cinema-reeks. Dat je deze mooie prent gratis en voor niks kreeg, was een bijzonder mooie stunt die helaas eenmalig was.
Er komen nog heel wat pareltjes aan bod, maar daarvoor moeten er wel 7,95 euroots gedokt worden. Nog steeds goedkoop voor films als Hable con ella, Bloody Sunday, Any Way the Wind Blows, Girl with a Pearl Earring, La Mala Educación, Der Untergang, L’enfant,…

Responses

  1. Jammer genoeg had ik net Good Bye Lenin! al in mijn dvd-rekje liggen. Festen heb ik ook al liggen.

    Als we van genoeg geld voorzien zijn gaan we voor Hable Con Ella, Todo Sobre Mi Madre, La stanza del figlio, Girl with a pirl earring en misschien ook Dogville want die hebben we nog steeds niet gezien.

    In feite zijn ze allemaal wel de moeite waard.

  2. Hable con ella & Mar Adentro heb ik al gezien en vond ik niet overtuigend genoeg om nog eens te kopen (niet echt mijn genre blijkbaar).

    Der Untergang zou ik wel willen kopen en “De battre mon coeur s’est arrêté” & “Gegen die wand” schijnen ook zeer goed te zijn..

  3. Om maar te zwijgen over ‘Heidi in die kinky lederhose’ en ‘Anton in uw ol’ ook 2 klassiekers uit pierre zijn collectie

  4. Bobientje, nog wat geduld tot woensdag, end an krijg je van de Sint een nieuwe (steviger) opblaaspop 😉

  5. Gisteren ook krant gekocht en vanavond film gezien: zeker de moeite !

    en de rest van de reeks? een vijftal hebben we al liggen thuis (oa in de twee boxen van focus knack), Hable con ella zelfs dubbel (iemand geïnteresseerd? ik bedenk wel nog een prijs ;), ik vond die trouwens wel echt goed, niet opfleurend maar wel goed)

    nog niet gezien en op verlanglijstje: La stanza del figlio, Touching the Void, La mala educaciòn, Lilja 4-ever, Todo sobre mi madre, Vera Drake, De battre mon coeur s’est arrêté en Gegen die Wand. Veel te veel dus, maar de kans dat ik vergeet die kranten te kopen is wel vrij groot. Dat laatste is een goede zaak voor mijn centjes 🙂

    ah, en t’is trouwens maar € 7,90 per dvd 😉

  6. Van Lilja 4-ever (en 90% van de overige oost-europese films) ga je ook niet vrolijker worden, tenzij je prostitutie een fijn onderwerp vindt..

  7. Prima keuze. Zelfs mijn grootouders konden er hartig om lachen. Moest ik hem nog niet hebben, ‘k zou ook al naar de krantenwinkel zijn gespurt.

  8. een geweldige stunt en een mooie luxeeditie
    MAAR over die nieuwe site ben ik minder te spreken
    de layout van HLN komt gevaarlijk dichterbij

  9. Wel, om eerlijk te zijn: ik moest ook spontaan denken aan de site van HLN toen ik net op de vernieuwde pagina surfte..

  10. Die combinatie rood-grijs is gewoon oerlelijk. Bij mijn weten blijven DeStandaard en DeTijd de referentie als het op Vlaamse nieuwswebsites aankomt. VRTnieuws is qua design ook wel aardig, maar er scheelt toch nog heel wat aan. (Eens solliciteren 😉 Misschien moet iemand maar eens de moeite nemen om een vergelijkende test te doen.

  11. Juist, daarover ging ik dus ook nog bloggen… Compleet vergeten intussen. 😛

    Ik heb hem nu ook in mijn bezit, nadat ik serieus heb ingepraat op de mevrouw van de schoolkrantenwinkel. Ik stond daar om half negen, die doodleuk “Jama, de winkel gaat pas open om half tien”. Gelukkig beschik ik over de nodig overtuigingskrachten. 😉

  12. Wow, de ‘schoolkrantenwinkel’..
    Wat moeten we ons daar bij voorstellen?

  13. Een krantenwinkeltje op de schoolcampus… Zeer spectaculair hoor 😛


Geef een reactie

Categorieën

