Gepost door: Pierre Vis | december 10, 2006

Overrated

Euhm, dit begrijp ik dus niet helemaal..
Op stek 21 vindt u dit adres, en dat is – op zijn zachtst gezegd – nogal veel te hoog.
Ik weet niet hoe de kiezer heeft geoordeeld, maar in een eerste oogopslag zou ik zeggen dat al wie zwaar campagne heeft gevoerd, is afgestraft. Jammergenoeg zijn er ook enkele goede en (ver)nieuw(end)e bloggers te kort gedaan.

Maar goed, het is wat het is, en ik denk niet dat er verder veel conclusies moeten vastgeknoopt worden aan een dergelijke wedstrijd. De kiezer heeft altijd gelijk heet het dan. *kuch*

Responses

  1. […] Al kunnen we ons ook eerst aan nog heel wat online coverage verwachten: 2 Girls: Blog van het jaar! Blogologie: Blog van het jaar dramoghe: Clickx Site van het Jaar 2006 STEW.be: Een avond vol verrassingen Blogologie: Clickx ‘Site van het Jaar’ uitreiking I-manuel: Site van het jaar Wouter De Ruyck: Site van het jaar 2006.. het verdict De Standaard Online: Google.be opnieuw Site van het jaar Bart.La Blogged: Site van het jaar Clickx (+ foto’s) Twee Koude Handen: Hilarisch Kopje Koffie: Blogsite van het jaar boerenblog: Blog van het Jaar 2006 Netsensei: Site van het jaar WebsterMC: Clickx Site Van Het Jaar Appelogen: Clickx Site van het Jaar 2006: de winnaars Het land van Nick: Site van het jaar dinges Spaanse Tapas: 4de plaats! ZonderZever: Blogsite van het jaar: brons voor ZonderZever Asfaltkonijn: Clickx – Blog van het Jaar (+ foto’s) De Bitches: Site van het jaar. niet geschoten is altijd mis: 18e! oogsnoep / eyecandy: blog van het jaar 2006 jasperwiet.be: Zwarte vrijdag Om ter saaist: Blog van het jaar 2006 (Clickx) Peter’s Blog: Site van het jaar 2006 ZonderZever (lijflog): Site van het jaar persoonlijk bekeken De Ultieme FilmBlog: De Ultieme FilmBlog ontzenuwt de 12de plaats Blogologie: Site van het Jaar: video! Onnozelheid mag!: Net geen top tien… Ondernemer in Gent: Site van het jaar Tiekenei.blog: Leuke vooruitzichten de wereld van kaat 2.0: déja vu Onderweg: Overrated Hallo, ik ben een blog!: Ik ben er helemaal stil van… […]

  2. Wel ja, behalve het een keer in een post vernoemd te hebben en een bannertje rechts geplaatst te hebben, heb ik hier zelf geen ruchtbaarheid aan gegeven.

    ‘k Zou gelijk nog een massa mails kunnen verstuurd hebben en al maar ‘k heb daar geen tijd voor gehad 😉

    Desalniettemin, sjieke prestatie hé van jezelve!
    Er is trouwens één ding waar ik echt het vliegend schijt van krijg en da’s valse bescheidenheid 😉

  3. In dit geval is er sprake van oprechte bescheidenheid..
    (wat niet wegneemt dat ik tevreden ben met die 21ste stek ;))

  4. @ Onnozelaar: Pieter was naar mijn weten niet eens op de hoogte van de uitslag.

    P for Prez!


Geef een reactie

Categorieën

