Gepost door: Pierre Vis | december 14, 2006

Dieren in kisten

Daarnet gezien in het nieuws: In Tielt bestaat er een dierenfunerarium waar je ook een gepaste urne kan kiezen voor je hamster, trouwe viervoeter of illegaal geïmporteerde boa.

HondjeIk zie het al helemaal voor me: “Zetten we de as van Max links of rechts van de urne met oma’s resten?!” – Dilemma’s in een Vlaamse huiskamer..
Ik kan me best voorstellen dat een huisdier voor sommige mensen veel betekent, maar ik blijf het toch wel decadent vinden. Anyway, label ik deze bijdrage als ‘Humor‘ of hou ik het op ‘Global village‘?

Responses

  1. Na ‘Dieren in nesten’ nu ook ‘Dieren in urnes’? In China trouwens ‘Dieren in de pot’. 😛


Geef een reactie

Categorieën

