Gepost door: Pierre Vis | december 22, 2006

D-Day

Loensende blikken richting GSM. Ga af! Rinkel! Bel!
Vandaag verwacht ik twee telefoontjes die me hopelijk een stap dichter bij werk brengen. En dus zit ik maar wat te zenuwpezen achter de PC in afwachting van verlossend gerinkel. Gelukkig is er nog de fijne muziek van Music for Life die soelaas brengt.

Gisteren is de opleiding afgesloten met een officieel papiertje en een avondje bowlen met collega-cursisten en lesgever. Met onze groep mogen we terugblikken op een vruchtbare en toffe maand. Het bowlen vormde dan ook een heel mooie afsluiter, en ondergetekende had zelfs een goed worp in de pollen: respectieve scores: 151 & honderd-ergens-in-de-dertig.
Hopelijk worden er vandaag ook wat strikes gesmeten..

UPDEET: Hoewel min of meer beloofd, zijn er vandaag geen telefoontjes geweest. Dan maar zelf proberen contact op te nemen, maar dat heeft me voorlopig nog niks wijzer gemaakt. Afwachten dus maar.

Responses

  1. *duim*

  2. De verleiding voor een prank-call is nog nooit zo groot geweest…

  3. Al een geluk dat je mijn nummer niet hebt 🙂
    (en neen, dat is GEEN uitnodiging om het hier te gaan posten :-))

  4. vergeet niet tijdig je gsm op te laden, ’t zou zonde zijn om het verlosssend telefoontje te missen!
    Succes

  5. ****/******

    Comment edit: Dank U Peter; ik heb nu al moeite om de dames van mijn lijf te houden; als je mijn nummer publiceert wordt het helemaal een zotte boel *kuch* *wink*

  6. dju! toch geen censuur zeker?

    Hoe was je bouwordepresentatie trouwens? Nieuwe bouwgezellen ontdekt tussen je collega-cursisten?

  7. @ Nietje: Als je mijn nummer per sé wil weten kan je mss s vissen bij Peter 😉

  8. @ PV: Meh, ik wacht ook op een belangrijk telefoontje zuh: woensdag 3 januari, om 16u, van Laura Gavin. 😉 Heb je nu ondertussen al nieuws

    @ Peter: Effe doormailen? 🙂

  9. En? Al nieuws ondertussen?

  10. Het ene wordt waarschijnlijk niks omdat ik ‘te hoog opgeleid ben’ voor die job & van het andere heb ik nog niets gehoord

  11. Daarstraks een afwijzing gekregen voor een job waarvoor ik niet eens solliciteerde. Volgens mij is er daarboven iemand die mij iets duidelijk wil maken… 🙂


Geef een reactie

Categorieën

