Gepost door: Pierre Vis | januari 17, 2007

Druk, druk, druk

Snel even een postje om te laten weten dat ik nog leef.

Nu ik werk zijn mijn dagen opeens heel erg gevuld. Daar hou ik wel van, maar het zorgt er ook wel voor dat ik de schaarse tijd die ik thuis ben wat moet zien te verdelen, en daar zal deze blog aanvankelijk misschien wel wat onder lijden. Maar geen nood, zodra tijd & inspiratie (en een PC) mijn nieuwe stekje op de grote markt van Kortrijk hebben gevonden, komt dat allemaal wel terug in orde…

Responses

  1. een nieuw stekje? horen we daar de woorden ‘housewarming party’?

  2. Damn, Bruce was mij voor. 😉

  3. welcome to reality

  4. Groot gelijk.

  5. ja hoor tijd is zelfs voor mij geen vast gegeven meer…

  6. Met nieuw steke bedoelde ik eigenlijk het kantoor waar ik werk 🙂
    Ons kantoor is eigenlijk een gezellig appartement, vandaar mss dat ik er over praat in huiselijke bewoording..

  7. Dat je tijd kunt maken is mij nog nooit gelukt, ik heb nog niet de middelen gevonden.

  8. Natuurlijk kan je tijd maken. Gewoon even de relativiteitstheorie volgen en dat is meteen in orde. ’t Zou u wel een pak geld kosten.

  9. Tssss, ons kantoor is een gezellig appartement. Waar gaan we naar toe?
    *mmm denkt pierre, misschien toch ook eens een plantje op mijn bureau zetten*

  10. Mocht mijn voorlopig bureau niet vol dossiers liggen, ik zou het overwegen 😉


Geef een reactie

Categorieën

