Gepost door: Pierre Vis | januari 18, 2007

100 op 1

Deze fijne ceedeets fleurden de voorbije dagen mijn ochtend- en avondspits op. Niet dat ik veel of lang moet bumperen tussen Vichte & Kortrijk, maar het zijn toch telkens 25 minuten vol fijne deuntjes. De betere Belgische rock-nummers (dEUS, Absynthe Minded, Admiral Freebee,…) afgewisseld met prachtige kleinkunst (Zjef Vanuytsel, Louis Neefs, Ann Christy,…). Het is me al meermaals overkomen dat ik luidop zit mee te zingen met Wim Decraenes’ “Tim” of een ander geweldig lied. Al goed dat mijn gezang niet boven het geluid van de motor uitkomt..

Beslist een aanrader voor elke muziekliefhebber dus, en bovendien ook behoorlijk betaalbaar. Allé ja, ik vind 30 euroots voor 100 topnummers van eigen teelt alleszins bijzonder schappelijk!

Responses

  1. ..nu ook op mijn pc :D, merci daarvoor !
    Tim is trouwens één van de nummers waarbij ik spontaan aan deze zomer moet terugdenken: als er geen radio aanstond was er altijd wel één van onze kampgenotes die haar zangtalenten boven haalde, met bvb Norah Jones, Depeche Mode, Yevgueni of Wim Decraene 😉

  2. Als ik in de auto zit, ben ik de laatste tijd altijd aan’t denken van “Damn, en mijn last.fm registreert dat allemaal niet hé. Allemaal verloren luistermoeite.”

    Erg hé, ‘k weet het.

  3. mja, als ik naar 100 op 1 luister zoals die nu op mijn pc staat en dit laat registreren door last.fm, komt er: nummer 7 – artiest onbekend 😉
    (kzal er nu es werk van maken)

  4. Als ’t van onze Radio 1 dan twijfel ik niet aan de kwaliteit.

    @ Joke: In jouw stadium ben je niet meer te redden vrees ik.

  5. Ik dacht het wel 😦 Hopeloos en verloren edoch zo mooi, zo blond en zo alleen. Het kan niet zijn hé…

  6. Noordkaap (en nog veel anderen) houdt nochtans van jou..

  7. The best is yet to come. 🙂

  8. Nu ben ik er toch wel van overtuigd dat er in de twee bovenstaande commentaren één of andere cryptische boodschap verscholen zit hé…
    Trr.

  9. Bwoah, cryptisch precies.. 😀

  10. Breek De Stilte!

    (Toch leuk, toepasselijke liedjes van die cd quoten.)

  11. hé, wel veel vrouwen precies: Mia, Dorothea, Helena, Irene, Anja, Domino (?), Lena, Mie, Anne,…
    Ze liegen, bedriegen, lachen, laten een bloem, zijn gelukkig, breken de stilte, aanbidden zwart, gaan nana,…

  12. Meisje, gij ebt duidelijk veeeeeel te veel tijd 😉


Geef een reactie

Categorieën

