Gepost door: Pierre Vis | januari 28, 2007

Waaaaa was da joeng?!

Ik had me voor genomen om niks te zeggen over het WK veldrijden, maar ze hebben me vanmiddag toch wel heel erg zwaar uitgedaagd, en bijgevolg zie ik me genoodzaakt om toch in n paar zinnen te zeggen wat ik van deze wedstrijd ga onthouden:

  • Vervecken: verdamme nog an toe; hij doet het toch maar weer! De rustige oude krijger kan het nog. Proficiat!
  • Page: amateur geeft profs rijles. Zorgde bijna voor een stunt.
  • Franzoi: wat zou dat geven als hij zich volledig gaat toeleggen op het veld? Staat nu al met stip genoteerd voor volgend jaar op het WK in Italië.
  • Wellens: misschien wel de beste man in koers. Prachtige remonte na een val waar hij zelf geen schuld aan had. Jammer, jammer..
  • Pauwels: jawadde dadde. De toekomst is verzekerd!
  • Nys: Was em goed? Waarschijnlijk wel, maar hij heeft niet echt de kans gekregen om zijn kunnen te etaleren. Ziet zijn fantastische seizoen aldus weer niet bekroond.
Responses

  1. Wederom een moment om trots te zijn op ons kleine landje!

  2. Hoi Pierrevis,

    Ik lees af en toe met veel plezier je blog, maar nam mezelf voor om nooit te reageren, maar nu kan ik me echt niet houden! Ik ben zelf gaan kijken in Hooglede deze middag en er moet worden gezegd dat er maar 1 de beste was en dat was WELLENS!!! Amai, zoals als die met een gebroken (!) pols nog tekeer ging… de morele winnaar, dat staat vast!
    En gelukkig hadden we nog good old Vervecken die de meubelen voor de belgen redde!
    gegroet,
    Pieter

  3. @ Pieter: vandaar ook dat ik zei dat Wellens (mss) wel de beste man in koers was. Jammer dat het zo gelopen is, mr goed, dame fortuna had het blijkbaar zo gepland.

  4. het zijn de eersten die winnen.

  5. Heb per ongeluk mijn comment op de onderstaande post geplaatst …
    stupid me …. mannen tsss …
    😉

  6. Deze site staat op de lijst van in de gaten gehouden weblogs. Dit in het kader van WIELER WATCH!


Geef een reactie

Categorieën

