Gepost door: Pierre Vis | februari 4, 2007

500 gig

Voila zie, tzal gedaan zijn met het chronisch tekort aan ruimte op mijn PC! Keb me een externe harde schijf aangeschaft van 500 GB. Bedoeling is dat ik mijn muziekcollectie daarop kwijt kan en dan nog liefst met een degelijke kwaliteit. Als je rekent aan gemiddeld 5MB voor een kwalitatieve MP3 dan is er plaats voor 100.000 liedjes.
Discobar Pierre, voor al uw (foute) (KP-)feesjes! 😉

Voor de geeks:

  • USB 2.0 transfer rate: 480 Mbits/s
  • Rotational speed: 7200 RPM
  • Memory cache: 8MB or greater

Whatever that means…

Responses

  1. Huh, feestjes van de KP?
    Den Kommunistischen Partij?

  2. Vooral ja..
    KernPloeg! Kijk er de Bouworde-tag eens op na 😉

  3. Volgens mij is een “doh!” hier op zijn plaats. 😀

  4. Kameraad Stijn, hou je maar rap koest, of je gaat niet mogen komen naar onze foute fuif.

    mvg

    de kernploeg

  5. Booyakasha!

  6. aiai !
    Het niveau van deze comments komt gevaarlijk dicht in de buurt van dat van het bouworde-forum.
    Laat Pieter na zijn muzieksmaak nu ook zijn weblog bederven?

  7. Er is niks mis met mijn muzieksmaak 🙂
    Trouwens, ik accepteer geen kritiek van mensen die niet eens hun eigen naam kunnen onthouden 😉

  8. Zolang Pieter’s smaak in vrouwen maar intact blijft maak ik mij absoluut nog geen zorgen.

  9. aiai ! (x3)
    Volgens Last.fm zijn we buren !
    (da zal wel aan Dubrovacki Trubaduri liggen zeker?)

    Maar toch: die KP, ik vertrouw dat toch niet helemaal.

  10. Pas maar op, of ik zal de KGB eens op u afsturen!

  11. hmm, wat riskeer ik als ik morgen toch naar Leuven afzak?

  12. In het slechtste geval word je door de Federalna Sloezjba Bezapastnosti (former KGB) aangesproken en wordt er gepeild of de motivatie om op bouwkamp te gaan voldoende aanwezig is 😉

  13. Laat ik de FSB alvast bellen. Misschien is er nog wat polonium-210 over is om door de vodka te mengen.


Geef een reactie

Categorieën

