Gepost door: Pierre Vis | februari 4, 2007

“Tis héél zijn vader”

Man man, als je rare kwasten aan het werk wil zien, dan moet je op zondag eens langs gaan in Molecule. Ik ga er ook vaak langs, maar laat dat geen reden zijn om aan te nemen dat ik mezelf tot dat selecte clubje van wierdo’s reken. Het eerder genoemde winkelcentrum (“Vlaanderens’ grootste!”) ligt op een figuurlijke boogscheut van mijn stulp, en op zondagmorgen ga ik daar al eens graag langs om in de Extrazone wat cd/dvd-koopjes te doen. Zo geschiedde ook vandaag..

Ik was net aan het overwegen of ik de box van Scary Movie zou aankopen – ideaal voor een avond hersenloos vertier – toen ik een onaangename geur gewaard werd. Ik draaide me om en zag een buggy.”Ah, een kleine die zijn pamper heeft volgesch..”, hoor ik u al denken. Niks van! In de buggy zaten twee van die kleine hondjes, zo van hetzelfde ras als [die van] blonde bimbo Paris Hilton. Ik was me nog aan het afvragen hoe ik dit tafereel moest inschatten terwijl mijn blik zich langzaam omhoog hees. De ‘man’ die de buggy duwde was behoorlijk ‘gedurfd’ gekleed: duffe training met knal witte schoenen, en een bijhorend oranje-roze rugzakje. Het kostte me enige moeite om niet al te opvallend te staan gapen naar dit uiterst ‘vertederend’ tafereel. Ik ben dan maar snel een andere rayon gaan uitkammen, mij onderwijl afvragend of die geur afkomstig was van het baasje dan wel van de euhm.. kindjes.

Voor de volledigheid: mijn aankopen vindt u hier terug. Ik wil nog opmerken dat de cd van Boney M zuiver in functie van de Kernploeg werd gekocht *wink wink*.

Responses

  1. excuses ! en anders geef je dus toe dat je je laat brainwashen ?!
    en verder:
    – placebo is ok (ik wacht nog tot mijn broer die koopt 😉 )
    – The Patriot ?? (hoewel ik die mss nog wil terugzien omdat Heath Ledger er zo schattig in is)

  2. Ik vond 4 films vr 16 euroots best wel schappelijk. Als ze dan minder van niveau zijn, tjah, moet kunnen. Plus ik ben helemaal weg van de openingscène van Bad Boys 🙂

  3. Dan heb je ‘Bad Girls’ nog neit gezien. 😉

  4. De eerste 2 (3?) seizoenen van Bad Girls dan toch waarin Helen en Nikki nog voor mythische momenten zorgden…

  5. Toen Stijn er over begon dat ik dat het een 18+ film was, maar dat is het dus blijkbaar niet. Anyway, ik had sowieso nog nooit gehoord van die serie..

  6. ah, een koopje, allé dan, t’is u vergeven !
    Ik vreesde al dat je the patriot gekocht had voor Heath Ledger 😉

    Na een beetje gegoogle weet ik dat ik al es een film gezien heb die Bad Girls noemt, een western uit 1994 blijkbaar.


Geef een reactie

Categorieën

