Gepost door: Pierre Vis | februari 5, 2007

Lancering

Vrijwilligerswerk vind je geen vies woord?
Je wil andere culturen ontdekken?
Je bent een sociaal dier?
Je wil iets concreets doen voor mensen die het echt nodig hebben?
Het vooruitzicht van een onvergetelijk ervaring spreekt je wel aan?
Vind je ook dat dit nogal veel vragen zijn?
Nieuwsgierig?
Geïnteresseerd?
Wil je ook graag antwoorden?
Ben je aanstaande zaterdag vrij?

En klikken maar..
Ik zal er ook zijn, maar laat dat u vooral niet tegenhouden! *wink*

Responses

  1. Amai, dat ziet er wel iets heel tof uit! Je moet daar eens wat vaker over schrijven…
    Alhoewel mijn weekends over het algemeen druk zijn, ga toch proberen om zaterdag af te komen. Bedankt voor de tip!

  2. “Je moet daar eens wat vaker over schrijven…”

    Kijk anders eens bij de categorieën – Bouworde 😉

  3. ’t Zal wel zijn dat dat wel iets heel tof is !

    Komt het derdewereldaanbod dan volgend weekend ook op de site?
    en was er dan ook iets van vernieuwingen ofzo?

    ikke curieus naar bestemmingen en projecten :p en goesting om over zomer te dromen 🙂

  4. Hmm, mij lijkt de reis/werkcombinatie ook echt super. Maar… kun je dat enkel doen in derde wereldlanden, of bestaat de mogelijkheid om in Europa te blijven? Ik heb het niet zo voor vliegtuigen… *Rilling rilling*

  5. @ Nietje: ik breng dit weekend wel verslag uit van de lancering, en dan kan ik in één moeite ook de (nieuwe) bestemming doorspelen.

    Wat de vernieuwingen betreft: Bouworde krijgt een nieuw kleedje! Heb ik je nieuwsgierig genoeg gemaakt? Mooi, dan ben je zaterdag zeker op de afspraak 😉

    @ Hans: Het aanbod van Europa is zelfs nog veel uitgebreider! De lancering van die kampen is pas later (ergens in maart dacht ik), maar als je een idee wil hebben van het aanbod dan moet je eens gaan neuzen op de website: http://www.bouworde.be


Geef een reactie

Categorieën

