Gepost door: Pierre Vis | maart 4, 2007

Roots

Ben ik de enige die vond dat Karl Vannieuwkerke vanmiddag anders dan anders leek te proaten? Misschien was het door al dat gedaver over de kinderkoppen, maar ik had bij momenten de indruk dat ik aan het luisteren was naar een parodie van Chris van den Durpel.

‘Moar’, ‘doar’ en andere langgerekte ‘oas’; plots leek Vannieuwkerke niet langer afkomstig van bach’n de kuppe, maar uit het Balen van Boonen. Was het een weddenschap? Een – langgerekt – moment van verveling? In ieder geval, ik was maar wat blij om Karl na afloop van de koers opnieuw in zijn vertrouwde taaltje bezig te horen..

Responses

  1. Ik zal pas blij zijn als alle sportlui zich gezamenlijk zullen afvragen “waar zijn wij in gods-naam mee bezig, jongens…”


Geef een reactie

Categorieën

