Gepost door: Pierre Vis | maart 8, 2007

I(C)T-ergernis

Ik heb onze ICT-boer vandaag al een paar keer hartgrondig vervloekt. De mens weet blijkbaar niet waarvoor de C in ICT staat. Wel, ik zal het u zeggen: voor Communicatie, en in zijn geval een belabberde..

Vanmorgen had ik al een assistente aan de lijn en haar heb ik de boodschap gegeven dat hij mij dringend moest bellen van zodra hij op kantoor was. Het is nu 16:10, en ik wacht nog altijd op een telefoontje. Mijnheer is gisteren een ganse dag in de weer geweest aan mijn PC en vandaag werkt het ding nog steeds niet naar behoren. WORD gaat pokketraag, en de ganse constructie van server en PC’s die hij heeft opgezet, draait serieus vierkant. En dat is maar het topje van de ijsberg: onze problemen slepen nu al verscheidene weken aan en ik heb soms het idee dat zélfs ik iets beter kon bedenken.

Afin, sorry als u een competente I(C)T-mens bent die zich nu lichtelijk aangevallen voelt. Er zullen ongetwijfeld ook behulpzame, snel-werkende, communicatieve en begrijpelijke exemplaren rondlopen, maar van de onze krijg ik serieus de krul. Nu ja, kan je anders verwachten van een bedrijf dat zijn site al twee jaar niet meer heeft geupdated? Beetje zielig als je in een sector opereert die zich zeer snel ontwikkelt en voortdurend in beweging is.

Geef een reactie

Categorieën

