Gepost door: Pierre Vis | maart 21, 2007

Ze zijn zo zoet mijnheer

Had ik u al verteld hoe dominant aanwezig chocolade is in mijn dagdagelijks leven?

Het begint al ’s ochtends in de vroegte. Ons kantoor/appartement bevindt zich boven de Leonidas en om de traphal te bereiken moet ik door een smal gangetje met aan de rechterkant een etalage vol lekkers. Neem het van mij aan dat het een zegen is dat hoger vermelde keten pas om 9u haar deuren opent..

Alsof deze verlokking nog niet voldoende is, wordt mijn karakter eveneens op de proef gesteld door de zak met paaseitjes die een verdacht centrale plaats inneemt in onze frigo. Hoe vaak heb ik de laatste dagen al niet in dat zakje gegraaid met de gedachte “Nog ééntje om het af te leren”. Hardleers ben ik alleszins.

Vandaag was het hek dan helemaal van de dam. Onze patron was zo vriendelijk geweest om een grote doos met Russische bonbons mee te brengen. Ik ga niet snel de lof zwaaien over Oosteuropese chocolade – al iets te veel bedrogen uitgekomen -, maar deze waren echt wel goddelijk. Mij vanmiddag alleen laten in het bureau met de doos naast mij was dan ook geen goed idee van de baas.
En zeggen dat ik nog niet zo lang geleden 5 kilo was afgevallen na een weekje maag- en darmproblemen. *zucht*

Responses

  1. hoog tijd voor een chocolade coach of een lief of beide!!!

  2. Een lief gaat u zeker niet van die chocolade(verslaving?) afhelpen, alleen minder overlaten voor u. 😉

  3. Koel, twee vliegen in één klap 😉

  4. Ge moet natuurlijk iemand vinden die bereid is met u zijn leven te delen e Pierre 😛

  5. Inderdaad, en dan moet ik nog oppassen dat ik niet IN SLAAP VAL.
    *grijns*

  6. “ZIJN leven te delen”? Ah, Pierre, dat wist ik niet van u…

  7. Uw leven delen met iemand wil nog niet zeggen dat je ook die chocolalala moet delen.

  8. Kheb mij deze week ook een beetje laten gaan in de koekenrayon van de spar: leo’s, chacha’s, gemarmerde cake en milkachocolade (voor paaseitjes is het nog te vroeg hé, de vasten zijn nog niet gedaan) 😉

  9. Ik krijg er gelukkig pijn in mijn kop van dus dan denk je wel twee keer na voor dat je het zo maar in je mond stopt.Maar soms ben ik ook niet te houden.

    Groetjes Chantal.


Geef een reactie

Categorieën

