Gepost door: Pierre Vis | april 8, 2007

Balen

Neen, niet het Balen van Tommeke, wel de oervloek die mijn mond verliet toen Hoste alsnog/weeral geklopt werd op de meet. Ik heb er een hekel aan als mijn pronostiek uitkomt..

Ballan was wel degelijk de beste, maar de chauvinist in mij had uiteraard liever een streekgenoot op het hoogste schavotje gezien.
Voor de rest: een rare koers gezien met veel valpartijen, een vrij gesloten peloton tot diep in de finale en een spannende tijdrit tot op het einde. Niet meteen het verwachte koersverloop, maar goed, de naam van de winnaar staat absoluut niet mis op de erelijst, en ik denk dat we nog veel meer van die gast gaan horen.

Afspraak volgende week voor een middagje kinderkoppen en stof/modder eten.

Responses

  1. Jammer dat Tom Boonen niet echt vooraan zat. Maar ’t is eens goed dat eens iemand anders wint. Helaas was het niet Hoste. Precies iets te vroeg de sprint ingezet?

  2. Durf je een voorspelling te doen wie als eerste in Roubaix over de streep komt? (Al dan niet zonder rekening te houden met de Franse treinen.)

  3. Ik hou niet van wielersport maar was toch blij om te horen dat Leif de eerste plaats aan zijn kloten kon hangen.

  4. @Stijn: Wat mij betreft mag het Hoste zijn, maar ik gok op Stuart O’Grady.

    Je mag nog sterk zijn in P-R, de factor geluk speelt eveneens een belangrijke rol (lekke banden!)

  5. Ik gok op Cancellara als winnaar van Parijs Roubaix, zoals die tekeer ging in de ronde…
    btw: Pieter, ik lees vré graag uw blog! blijven doen é, ge kunt vré goe schrijven!
    greetz P

  6. Merci
    *bloos*

    Cancellara was idd indrukwekkend goed, mr hij zal het slim(mer) moeten aanpakken.
    Ik denk dat de tijden waarin je op 40 km van de finish wegrijdt uit het peloton en je vlucht tot een goed einde brengt (cfr Museeuw ooit) toch wel wat voorbij zijn.
    Maar goed, hopelijk wordt de koers wat schoonder dan gisteren.

  7. ik hoop dat Parijs Roubaix een heel wat mooiere koers wordt dan wat we zondag ll zagen.


Geef een reactie

Categorieën

