Gepost door: Pierre Vis | april 29, 2007

Oorsmeer

Gaan winkelen in Xtra-Zone met een volgetankte bankkaart, daar moeten wel vodden van komen.

Ziehier de oogst van 10 minuutjes snuisteren in de rekken:

  • Radiohead – OK Computer
  • Nirvana – Nevermind
  • Tracy Chapman – Tracy Chapman
  • Daft Punk – Musique vol 1 1993-2005
  • Joe Cocker – Greatest Hits
  • Coldplay – A rush of blood to the head
  • Roxette – A collection of Roxette Hits
  • Faithless – Forever Faithless
  • Coldplay – X & Y

Alles samen net geen 60 euroots uitgegeven, hetgeen me best wel een billijke prijs lijkt. Voor de rest een allegaartje van muzikale stijlen, vaak behoorlijk gedateerde cd’s en als het even kan een ‘best of’.
Ik krijg nogal graag waar voor mijn geld, ziet u..

Responses

  1. OK Comptur en Nevermind zijn mijlpalen in de moderne muziekgeschiedenisn, hoewel mijn voorkeur toch naar de eerste uitgaat. Verder zijn die twee platen van Coldplay subliem, Tracy Chapman ken ik niet zo bijzonder goed en de andere vier lijken wel leuk voor een feestje.

    Ik zou wel even kunnen overleven op je nieuwe collectie! 😉

  2. Net geen zeven euroots per cd, dat valt precies nog goed mee. Van hetgeen daar staat luister ik liefst naar Tracy Chapman, maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke voorkeur. En Daft Punk, ja dat is ook wel dikke lol. 😛

  3. Twas eigenlijk 9.99/cd, maar ook 2+1 gratis..
    Ik kan daar dus niet binnen gaann zonder iets te kopen hé :s

  4. Ik heb quasi ’t zelfde probleem met de Bilbo, waar de prijzen nog net iets voordeliger zijn. En sinds je in de Fnac dvd’s voor gelijkaardige prijzen kunt kopen is ’t hek helemaal van de dam… :s

  5. Goeie aanwinsten!
    Nirvana zou ik wel niet te vlug kopen (broer heeft die trouwens al, zelfde met bijna alle van Radiohead).

    Tot ongeveer een jaar geleden dacht ik dat Tracy Champan een man was, en tot vorig weekend dacht mijn zus hetzelfde. Vreemd of mss toch begrijpelijk?

  6. Tracy heeft alleszins een aparte stem, en tis idd geen schande om te denken dat het een man is die zingt 🙂

  7. Toffe cd’s, alleen die van roxette is not my cup of tea. Ik vond hun eerste single wel goed, toen de man (Per?) zong. Toen marie het overnam heb ik gepast.


Geef een reactie

Categorieën

