Gepost door: Pierre Vis | mei 4, 2007

Zwanezang

Gisteren ben ik voor de allerlaatste (?!) keer nog eens naar Gent afgezakt voor een cantus. Een light-versie in mijn geval..

Met het afzwaaien van mijn laatste jaargenoot en partner-in-crime is er opnieuw een periode definitief afgesloten. Tis een beetje zoals Yab het al eerder verwoordde.
Tis mooi geweest die studententijd, maar ook het werkleven kent zijn mooie momenten. Ik mis Gent niet echt, en dat sterkt me in de beslissing die ik nam om niet nog een jaartje bij te doen. Titanium-man zal geen schatchtjes meer temmen, maar hij zal bij momenten met graagte terug denken aan die schone jaren..

Responses

  1. “Gisteren ben ik voor de allerlaatste (?!) keer nog eens naar Gent afgezakt voor een cantus.”

    Hm, er zit iets in mijn hoofd, er zit iets in mijn hoofd…
    Kweetniet meer just; twas iets in de trant van een cantus, de Blaisantvest, Bart L., Pierre Vis en nog wat wilde plannen en zo.

    *grijns*

    En ps. Pierre Vis, taalnazi zijnde heb ik wel een aanmerkingetje over je titel…

  2. Ok dan, de laatste cantus in Slavia-middens..

    Het boekje zegt ongetwijfeld zwanenzang, maar hier gaat het wel degelijk om Zwanezang, een geladen woord met een eigen spelling 😉

  3. “Jaatste jaargenoot” is anders ook wel een schoontje 🙂

    En “titanium man”? Ik herinner me nog andere tijden met De Leu! *Brede Grijns*

  4. Auch, los overheen gelezen..
    Twas nochtans een schoon alliteratie


Geef een reactie

Categorieën

