Gepost door: Pierre Vis | mei 10, 2007

Eurokitsh

Aan u om te raden welke kandidaten/acts het hier gaat:

“My name is Bond, but you can call me wussy”

“Geef Dracula maar een Ricola BOnBOn”

“Moulin Rouge on tour!”

“Herman Brusselmans heeft een muzikale (nou ja) broer!”

“I’ve only begun to fight … myself”

“Urban trad ft Björk”

“Been there, heard that..”

Tip: het betreft de eerste 13 liedjes uit de halve finale.

Nu ben ik uiteraard ook benieuwd naar uw kennersoor/oog. Wie gaat het zaterdag helemaal maken? Wie steekt Nicole & Hugo naar de kroon? Wie weet er alsnog origineel uit de hoek te komen? Wie weet er het verst uit de kleren te komen?
Menslief, hier vallen thesissen over te schrijven. Wat zeg ik, doctoraatsstudies! Ik kijk er alvast naar uit om de finale in beperkte kring te voorzien van de nodige commentaren.

Bij nader inzien geldt die laatste quote voor 90% van de inzendingen. Laat die dus maar voor wat hij is..

Responses

  1. Ben jij die ene kat die toch nog naar Eurosong heeft gekeken vanavond? 😉

  2. ah, dat was gisteren?
    blijkbaar niet zo veel gemist 🙂

  3. @ Stijn: tjah, als ik zaterdagavond mee commentaar wil leveren, moet ik toch wat op de hoogte zijn é 🙂

    @ Nietje: hoe kan je zo’n evenement nu missen?! 😉

  4. Hm, ik moet eerlijk zijn, ik heb het gisteren ook gemist (in de zin van niet gezien). En neen, dat was niet eens per ongeluk. *grijns* Één eurojankavond per jaar vind ik echt wel voldoende.
    Maaaaaaar ik kijk al uit naar het professionele en gefundeerde commentaar!


Geef een reactie

Categorieën

