Gepost door: Pierre Vis | mei 19, 2007

Groeipijnen

Hm, precies veel ge’blok’ en ge’thesis’ in mijn MSN-lijst..
Ist van dattum ja?
Mijn ontgaat het precies een beetje, behalve dat ik nog even huiver bij de herinnering aan mijn thesisperikelen van een jaar geleden. Gelukkig was het uiteindelijk eind goed, al goed.

Tis overigens merkwaardig hoe griezelig snel je het studentenleven ontgroeit. Ik wou er nog even mee wachten, maar ik vrees dat ik intussen toch een beetje van een saaie werkmens geworden ben. [dit is geen uitnodiging tot bevestiging]
Nu ik zelf les geef aan de jongste zwemmertjes van de club, voel ik me precies (nóg) een pak volwassener. Al een geluk dat er binnen de KernPloeg van Bouworde ‘van tijd tot tijd’ nog eens onnozel kan gedaan worden. 🙂

Responses

  1. Ik moet zeggen, het is leuk om jouw thesisproblemen van vroeger te lezen. Ja, LEUK (ik ben nu eenmaal niet zo’n meelevende persoon en mss een tikkeltje grof). Had ik deze zaken gelezen voordat mijn thesis veilig bij de leescommissie lag, dan had ik dat wellicht niet zo leuk gevonden en was dat reden voor de zoveelste thesis-gerelateerde paniekaanval. Ook bij mij tal van kopie-problemen (echter alles in Gent laten printen want ervaring leert dat kopie-centra buiten gent meestal nog primitief werken en de wachttijden laten vermoeden dat ze het ganse gedoe gewoon handmatig overschrijven ipv door het kopie-machien te pleuren). Murphy’s wet sloeg ook bij mij toe op het laatste moment, door de vele lay-out bugs in Word die zich opstapelden waardoor figuren, nummeringen en kopteksten willekeurig verdwenen mocht ik nog tot ferm na middernacht zitten vloeken op de laptop. Het lot van ELKE thesisstudent… Maar jij bent er al een tijdje vanaf, en ik binnenkort ook (mij resten er nog 4 examens, 1 thesisverdediging en een proclamatie). Dus Hoera!


Geef een reactie

Categorieën

