Gepost door: Pierre Vis | juni 6, 2007

Digitaal asociaal

Ja beste mensen, ik ben mij er wel degelijk van bewust: ik ben mijn sociaal leven op het net wat aan het verwaarlozen. De blog updates blijven wat uit, de mails worden niet meer zo snel beantwoord en op MSN/Google Talk zie je me nog zelden..

Vanmorgen kreeg ik nog een mailtje om te vragen of alles wel ok was met mij. Ja hoor, dank u wel! *knipoog*
Laten we zeggen dat de prioriteiten momenteel elders liggen – in mijn zetel bijvoorbeeld – en dat ik mij behoorlijk nuttig weet bezig te houden. Zo heb ik vorige week 16 uur doorgebracht in het zwembad, nu eens als zwemmer, dan weer als trainer of redder. Als ik dan thuis kom, verkies ik wat laagdrempelig amusement boven het lezen van de 282 nieuwe entries in mijn feedreader.

Ik zit er wel wat mee verveeld dat er net nu de laatste tijd heel wat commentaren geplaatst worden door ‘nieuwe’ bezoekers en dat ik ‘Onderweg’ zie opduiken in de blogroll van nobele onbekenden. Ik zou uit beleefdheid wel eens langs willen komen en eens even rond snuisteren, maar de tijd en vooral de goesting ontbreken wat. Binnen enkele weken kondigen zich gelukkig rustiger tijden aan en dan wil ik beslist wat inhaalwerk verrichten.
Tot zolang zal u het moeten doen met mijn welgemeende excuses..

Responses

  1. Ik ben ook één van die nobele onbekenden die je blog volgt, hoewel je niet in m’n blogroll vermeld staat. Zelf volg ik trouwens ook zeker niet alle blogs die naar mij verwijzen. Het is misschien onbeleefd, persoonlijk heb ik gewoon geen behoefte om het leven van half Vlaanderen te volgen…

  2. Ook ik ben 1 van die totale onbekenden die af en toe je blog komt bewonderen… Nuja, eigenlijk bevind ik mij regelmatig op de blogs van planetugent’ers, gewoon… voor het bigbrother-gevoel wellicht 🙂 en om eens te lezen hoe het zit met mijne mede-Ugent-collega’s. Uiteraard heeft de examen-verveling daar ook wel wat mee te zien.

  3. Wel, als blogstilte betekent dat het je goed gaat, dan kunnen we dat toch alleen maar toejuichen? Geniet ervan!

  4. Oh my God, al die outings 🙂
    Afin, fijn jullie er bij te hebben..

  5. howjoh dees is een keisjiek blog en ik kom hier nog maar voor de eerste keer ja da’s echt wel tof en zoveel knopkes allemaal uw header is knap waar hebt ge dat getrokken ik wil daar ook wel eens op vakantie gaan!

  6. Hei John, blij dat je er ook bij bent! 😉


Geef een reactie

Categorieën

