Gepost door: Pierre Vis | juli 4, 2007

Terug naar school

Dag 2 van mijn 3daagse opleiding ‘Office 2007 upgrade’ (Syntra West).

Inderdaad ja, de baas stuurt me opnieuw naar school. Eerlijk gezegd vond ik school een pak aangenamer: de gebouwen van de Rozier waren dan misschien extreem bouwvallig, ze straalden ergens toch iets warms uit (komt ongetwijfeld door de verwarming die putje winter uitvalt en op een warme voorjaarsdag volle bak staat).
Syntra west heeft hier in Kortrijk een aanzienlijk complex neergepoot en het gebouw waarin ik me nu bevind is zelfs modern ‘ingericht’, maar men is er duidelijk niet in geslaagd om de kilte en de ruwe trekken te camoufleren. Het leuke is wel dat ik mijn bokes kan gaan verorberen in het mooie decor van de nabijgelegen internationale rozentuin. Afin, tussen twee buien in dan toch..

Voor de rest zijn de gelijkenissen met de vakgroep Slavistiek treffend: relatief laag tempo van lesgeven en pauzes die heerlijk lang gerekt worden. Ah, it feels good to be ‘back’ … *wink*

Responses

  1. hé, sedert wanneer is die ‘waren’ na ‘Rozier’ geen ‘zijn’ meer?

  2. Foutje van mijnentwege.. 🙂
    Zijn ze feitelijk nog altijd van plan om het meest onpraktische gebouw vd unief om te ‘bouwen’ tot een BIB?

  3. Geen idee, weet alleen dat ze nu bezig zijn daar aan’t rectoraat.
    Ik vind de Plateau/Rozier trouwens wel een interessant gebouw, achter elk deurtje, trapje, keldervenstertje zit wel een vakgroep verstopt. Zo hebben ze met alle restjes alle gaatjes gevuld 🙂

  4. Ah, en kheb daar trouwens onlangs nog ergens een rode poster van Bouworde zien hangen 😉

  5. Jaja, je zou nt het eerste groentje zijn dat verdwaald id Rozier om pas vele jaren later gevonden te worden..

    Tss, wie hangt daar nu n poster v Bouworde?

  6. mss dat de bouworde het gebouw zal renoveren 😀

    Het is wel zo dat in de kelder van de Rozier, het goedkoopste blikkenautomaat van de UGent staat.

  7. Hehe, wees maar zeker dat je me daar niks nieuws vertelt..
    Zelfs ondanks hun prijsstijging in mn laatste jaar was die automaat nog goedkoper dan de andere.

  8. De goedkoopste automaat staat bij VTK, in hetzelfde Plateaugebouw: 50 cent.


Geef een reactie

Categorieën

