Gepost door: Pierre Vis | juli 21, 2007

EJK zwemmen

Het doet me deugd te zien dat er in mijn nieuwsfeeds heel wat berichten zitten over de mooie prestaties van onze Belgische jongeren tijdens de Europese junioren kampioenschappen (nog tot en met morgen in het Wezenbergbad – Antwerpen).

Ik heb gisteren jammer genoeg geen journaals gezien op TV, maar ik mag hopen dat er wat andacht werd besteed aan de Europese titel van Yoris Grandjean (naast de andere medailles en finales, uiteraard!). Tis volop komkommertijd, dus misschien kunnen ze het zwemmen wel een minuutje zendtijd gunnen vooraleer te berichten over het zoveelste non-event genre “Tanja Dexters draagt geen slipje als ze uitgaat”.
Voor wie geïnteresseerd is in het EJK zwemmen kan ik deze sites aanbevelen.


Plaats een reactie

Categorieën