Gepost door: Pierre Vis | oktober 2, 2007

Heimwee

Jaja, toch wel een beetje, en wel naar die schone studentenjaren.

Vorig jaar kon het me precies weinig deren, maar nu, als werkende mens piekt het toch een beetje dezer dagen.
Al die Planet UGenters die vol enthousiasme vertellen over hun fijne kotperikelen en dan nog die Student Welcome Events her & der, een mens zou van minder een tikeltje nostalgisch worden.
Jaja, twaren schone tijden.. Veel mooie momenten om te koesteren ook. Als het wat kalmer is, moet ik beslist nog eens een pint gaan pakken in het Nest met wat oude bekenden. Herinneringen ophalen en zo..

Jezus, ik word oud.

Responses

  1. Had ik ook na mijn studies, en dan de eerste keer dat je die pint gaat pakken… dat voelt toch ergens niet meer zo lekker aan. Na twee keer had ik het dan ook gezien. Nieuw leven, nieuwe leuke dingen.

  2. Moh, zo de nostalgischen uithangen. 😉 Toevallig ga ik zaterdag naar een kot-reünie. ’t Is ondertussen ook al meer dan een jaar geleden dat ik die mensen nog eens allemaal samen heb gezien.


Geef een reactie

Categorieën

